Cilj konferencije jest marketinškim i prodajnim profesionalcima približiti neke od provjerenih načina za efikasan marketing koji se temelje na podacima i brojkama. Ali nisu samo brojke u fokusu jer teme koje će se pretresti na ovoj konferenciji idu puno dublje. Na ovoj konferenciji već se tradicionalno okupljaju vodeći marketingaši i prodavači koji zajedničkim snagama traže odgovor na pitanje svih pitanja – kako povećati prodaju?
Također, kroz brojne panele i predavanja konferencija i njezini sudionici bavit će se temama o generaciji Z, komunikaciji koja prodaje, ‘svetoj‘ konverziji, novim medijima i oglašavanjima na njima, kao i neizbježnim trendovima koji nas čekaju iza ugla. Bit će tu riječi i o reputaciji te što ona znači za prodaju, kao i o novim čudima AI pomoćnika.
Pozornost je danas nešto oko čega se svi bore. Samo osam sekundi je potrebno za komunikaciju bez pogreške, a mjerenje pozornosti postaje jedan od glavnih zahtjeva marketinških stručnjaka. Kao uvod u panel raspravu Marko Jambrešić ((iProspect/Dentsu Croatia) predstavit će istraživanje o Z-dovcima i pozornosti, a kasnije će mu se na panelu o pozornosti pridružiti Hrvoje Škurla (Pink Moon), Mia Lasić (Addiko Bank) i Ivana Postružin (Hrvatski Telekom).
O komunikaciji koja prodaje pričat će Business Communication Coach Ante Mihaljević, dok će o čarima konverzije govoriti Ivan Horvat (dm Hrvatska), Zvonimir Šarić (Optika Anda), Ivica Kruhek (Marker), Ana Radišić (Putem oblaka) i Dino Oreški (eCommerce Hrvatska).
Marijan Palić istrest će svoje znanje o oglašavanju na neizbježnom TikToku, nakon čega će uslijediti panel ‘Trendovi zakupa medija‘ na kojem će sudjelovati Vedran Vereš (Telegram Media Grupa), Maja Šplajt (Real Grupa), Lucija Knežić (Emil Frey Grupa) i Hrvoje Odak (RTL Hrvatska) a moderatorica panela biti će Anamarija Horaček (mmb media agentur).
O važnosti reputacije na jednom od panela pričat će Marina Bolanča (ABECEDA Komunikacije), Tatjana Petričušić (Ledo plus) i Ana Bagarić (Valicon).
Kako su iskoristili generativnu umjetnu inteligenciju za jačanje brenda i rast biznisa na panelu ‘AI report‘ ispričat će Ksenija Latković Kozarac (Podravka), Ana Plišić (01 Content & Technology – C3 Croatia), Mislav Malenica (Mindsmiths) i Gordan Kreković (Visage Technologies).
O stresu, koji je sastavni dio života jer se s njime ne znamo nositi te kako ga eliminirati, ispričat će nam predavač i trener Dario Mišković (Medical Yoga Centar).
Marketing and Sales by Numbers konferencija je namijenjena voditeljima i direktorima prodaje i marketinga, voditeljima ključnih kupaca, osobama zaposlenima u agencijama za tržišno komuniciranje, brend-menadžerima i produkt-menadžerima, PR stručnjacima, menadžerima, vlasnicima malih i srednjih poduzeća, konzultantima.
Zlatni sponzor konferencije je Ledo, srebrni sponzor Gizeh, sponzori su Arabesca, BITE ME, Borotalco, Chilly, Hipp, Marker, Mastercard, Megatrend, Mentos, Mogy, Nivea, Polleo, Rio mare, Smac, Hrvatski telekom i UHU, a medijski pokrovitelji su Adluux, B1 MEDIA i Press clipping.
Na konferenciju se možete prijaviti putem linka.