U rujnu su hrvatski portali ostvarili doseg od 2,56 milijun jedinstvenih čitatelja, pokrivajući gotovo cijelu internetsku populaciju u dobi od 15 do 75 godina, odnosno 87% ukupne hrvatske populacije." /> U rujnu su hrvatski portali ostvarili doseg od 2,56 milijun jedinstvenih čitatelja, pokrivajući gotovo cijelu internetsku populaciju u dobi od 15 do 75 godina, odnosno 87% ukupne hrvatske populacije." /> Što je HUDI mjerenje posjećenosti web stranica? – Hudi
MJERENJE POSJEĆENOSTI WEB STRANICA

Što je HUDI mjerenje posjećenosti web stranica?

Autor: ivasalam
event 02.06.2025.

HUDI je u partnerstvu s Ipsosom, pokrenuo prvi službeni sustav za mjerenje posjećenosti web stranica koji obuhvaća sve relevantne hrvatske medije.
U rujnu su hrvatski portali ostvarili doseg od 2,56 milijun jedinstvenih čitatelja, pokrivajući gotovo cijelu internetsku populaciju u dobi od 15 do 75 godina, odnosno 87% ukupne hrvatske populacije.

Zahvaljujući DotMetrics metodologiji, koriste se najnapredniji algoritmi i analitički alati za precizno praćenje posjeta, čak i bez 3rd party kolačića. To znači da dobivaš pouzdane podatke o tome tko čita tvoj sadržaj, kada, gdje i kako.

📈 Redoviti izvještaji uključuju ključne metrike poput:

  • stvarnog broja korisnika
  • prikaza stranica
  • vremena zadržavanja
  • demografskih podataka i interesa

Svi podaci su vizualno prikazani, jednostavni za korištenje i spremni za tvoje izvještaje, prezentacije i strategije.

✅ HUDI je jedini službeni pružatelj mjerenja posjećenosti hrvatskih portala

✅ Svi relevantni domaći mediji već su uključeni

✅ Mjerenje je objektivno, pod nadzorom stručnog tijela

*Izračun se temelji na broju stanovnika od 15 do 75 godina prema DZS-u, uz primjenu postotka korisnika interneta sukladno Ipsos Establishment istraživanju i podataka o ukupnom dosegu web stranica iz Dotmetricsa.

Zašto sudjelovati?


Važni dokumenti:

HUDI na društvenim mrežama