SoMo Borac: kako Telegram i Sonda oblikuju podcast i povezuju brend s publikom; Pinterest u Zagreb: Kako optimizirati pretraživanje i vratiti užitak online kupnje

Autor: ozrenk
event 18.09.2025.
SoMo predavači

Zagreb, 18. rujna 2025. – SoMo Borac konferencija o digitalnom marketingu, oglašavanju i medijima održava se treću godinu zaredom i okuplja imena koja oblikuju industriju i trendove u svijetu digitala, a organizatori najavljuju predavače koji će u svojim predavanjima posjetiteljima dati konkretne savjete iz vlastitog iskustva.

Dok prijave za dodjelu priznanja najboljim kampanjama još traju, najavljujemo Telegramov Prvi glas prvi je dnevni podcast u Hrvatskoj, a u svega nekoliko mjeseci postao je najslušaniji news podcast u zemlji. Svaka epizoda broji oko 20.000 slušanja, dok sadržaj na mrežama doseže milijunske preglede. Filip Raunić, video i audio urednik Telegrama, u predavanju “Podcast Prvi glas, kako i zašto nismo propali?” otkrit će kako su postigli taj uspjeh, zašto podcast objavljuju već u 4:30 ujutro i zašto vjeruje da Hrvatsku u 2026. čeka pravi podcast boom.

Kako se brendovi mogu povezati sa publikom stvarajući priče koje su istinite, iskrene i pamtljive objasnit će Sean Poropat, Kreativni direktor i suosnivač  Studija Sonda. U predavanju propituje moraju li brandovi današnjice tražiti nove načine suradnje i obraćanja svojoj publici te kroz 7 faza projekta Designed by People studija Sonda pokazuje kako je moguće efikasno pomicati granice tradicionalne suradnje između brendova i publike.

Najavljujemo i stranog keynote speakera koji dolazi iz Pinteresta. Eoin Carrigan dolazi iz Dublina kako bi publici u Zagrebu 24. listopada otkrio kako Pinterest koristi inovacije AI-ja: „Internet nam je donio bezbroj načina da pronađemo ono što tražimo, ali negdje po putu nestala je radost kupovine. U Pinterestu tu radost vraćamo – uz pomoć umjetne inteligencije razvijamo dublju i širu vizualnu pretragu i otkrivanje sadržaja, stvarajući nove prilike da brendovi pobjeđuju na tržištu“, najavljuje Carrigan. Nakon više od deset godina rada u tehnološkim gigantima, s iskustvom razvoja poslovnih partnerstava u više od 40 zemalja diljem svijeta, Eoin će pokazati kako umjetna inteligencija mijenja način na koji pretražujemo i otkrivamo sadržaj na internetu.

Sve novosti oko ovogodišnjeg izdanja možete pratiti na SoMo Borac newsletteru te na SoMo Borac Facebooku, Instagramu i LinkedInu.

HUDI na društvenim mrežama