Tek nešto više od mjesec dana ostalo je do najvažnije regionalne dodjele nagrada u području digitala – SoMo Borac powered by Httpool. SoMo Borac iz godine u godinu nagrađuje najuspješnije kampanje čitave regije, a svoje najuspješnije projekte možete prijaviti do 20. listopada 2023.
Velika novost ovogodišnjeg izdanja je i da je suorganizator ovogodišnjeg izdanja Hrvatsko društvo digitalnih izdavača (HUDI) čiji je cilj unaprijediti digitalno oglašavanje u Hrvatskoj, ali i regiji, pa je suradnja bila očekivana s obzirom na zajedničke ciljeve.
Osim same dodjele, kao i zabavnog programa koji je lani ostao zapamćen kao sjajan party gdje posjetitelji iskoriste priliku za upoznavanje, neformalno druženje i razmjenu iskustava, SoMo Borac će se ove godine po prvi puta održati u formatu cjelodnevne konferencije. Cijelo događanje na rasporedu je 17. studenog 2023. godine u Tvornici kulture, a organizacijski tim do sada je najavio četiri inozemna govornika: Vamanan Puvaneswaran, direktor TikToka u švicarskoj agenciji Monami, Dino Burbidge stručnjak u području OOH i osnivač tvrtke DINOMO LTD, Francesco Cancellato, glavni urednik internetskog časopisa Fanpage.it i član upravnog odbora Europskog centra za novinarstvo te Nico Wüst, voditelj dizajn odjelaagencije STRICHPUNKT.
“Uzbuđenje je svakim danom sve veće i najradije bih odmah otkrila sve što možete očekivati 17. studenog, ali neke stvari ćemo još kratko zadržati za sebe. Ono što za sada mogu potvrditi jest da će sadržaj čitave konferencije biti iznimno zanimljiv i koristan svakome iz digital industrije, a konferencija će se održavati u dva streama – media i advertising. Veselimo se i vidjeti najbolje regionalne radove za 2023. Gotovo 70 najboljih regionalnih stručnjaka ima zadatak odabrati najbolje od najboljih. Žiri zasigurno čeka zahtjevan, ali iznimno zanimljiv posao. Naravno, tu je i najbolji party u gradu koji svi naši posjetitelji vole iskoristiti za druženje, ali i razmjenu znanja i dojmova s dodjele”, rekla je Ružica Vrdoljak Ličina, izvršna direktorica SoMo Borca.
Kao i prošle godine, glavni partner je Httpool koji ovu suradnju vidi kao priliku za jačanje regionalnog znanja, s ciljem maksimiziranja povrata investicije oglašivačima, a u kategoriji Special mention by Httpool nagrađuju rezultate postignute korištenjem svih marketinških kanala.
“Special mention by Httpool kategorijom želimo nagraditi inovativne pristupe u digitalnom marketingu koji ostvaruju mjerljive rezultate uvodeći nove prakse u digitalno oglašavanje. Kao dio globalnog ekosustava Aleph Grupe, Httpool je poveznica lidera digitalne transformacije i oglašivača kojima pruža podršku, omogućuje edukaciju i pristup najučinkovitijim alatima koji danas ostvaruju rezultate. Poseban fokus u vrednovanju prijava na Special Mention kategoriju bit će u korištenju AI tehnologije, zatim kampanjama koje učinkovito koriste CDP – customer data platform ili DMP – data management platform za bolje ciljanje i personalizaciju poruka ili kampanjama koje su upotrijebile naprednije metode mjerenje uspješnosti poput brand/conversion lifta ili MMM-a (marketing mix modellinga) za mjerenje stvarnog utjecaja oglašavanja na potrošače”, izjavila je Ivanka Mabić Gagić, izvršna direktorica hrvatske podružnice Httpool by Aleph.
Sve novosti oko SoMo Borca možete pratiti putem SoMo Borac newslettera, na web stranici te na SoMo Borac Facebooku, Instagramu i LinkedInu, a na propustite i SoMoCast, podcast koji ugošćuje stručnjake iz svijeta digitala, a realiziran je sa streaming platformom Voyo: Youtube, Spotify, Deezer, Apple Podcasts i Google Podcasts.