4.

Agencije

Autor: miab
event 17.08.2021.

Dok s jedne strane imamo trend spuštanja agencijskih provizija, s druge raste količina nestandardiziranih pitcheva za digitalne medijske budžete.

Svaki dio digitalnog tržišta ima svoje izazove, a ovo smo prepoznali kao agencijske:

  1. Stalni trend spuštanja agencijskih provizija
  2. Veća količina nestandardiziranih pitcheva za digitalne medijske budžete 
  3. Samostalna rješenja u cilju mjerenja uspješnosti kampanja
  4. Nemogućnost razvijanja nove vrijednosti iz digitalnog tržišta
  5. Neodrživi poslovni model za većinu sudionika tržišta

HUDI na društvenim mrežama

Hudi
Privacy Overview

Kako bismo Vam osigurali korisničko iskustvo kakvo i sami priželjkujete, na našoj internetskoj stranici koristimo kolačiće i druge tehnologije putem kojih se obrađuju vaši osobni podaci. Voditelj obrade Vaših podataka je Hrvatska udruga digitalnih izdavača.

Kolačići koji su kategorizirani kao "Nužni kolačići" pohranjuju se u Vašem pregledniku jer su neophodni za omogućavanje osnovnih funkcija stranice. Njih ne možete isključiti i za njih, sukladno važećim propisima, ne prikupljamo Vašu privolu.

Također koristimo kolačiće trećih strana koji nam pomažu analizirati kako koristite ovo web mjesto te pohranjuju Vaše postavke. Ovi kolačići će biti pohranjeni u Vašem pregledniku samo uz Vaš prethodni pristanak. Možete odlučiti omogućiti ili onemogućiti neke ili sve ove kolačiće, ali onemogućavanje nekih od njih može utjecati na Vaše iskustvo pregledavanja.

Više o kolačićima možete pročitati ovdje.

Vaša prava su pravo na pristup, pravo na brisanje, pravo na ispravak, pravo na prigovor, pravo na prenosivost te pravo na ograničenje obrade. Privolu u bilo kojem trenutku možete povući. Detaljnije o svojim pravima možete saznati u Pravilima privatnosti.