HUDI i ove godine provodi AdEx istraživanje, u suradnji s renomiranom agencijom Momentum iz Beča specijaliziranom za izradu digitalnog AdEx-a s više od 20 godina iskustva te Ipsosom, vodećom agencijom za istraživanje tržišta u Hrvatskoj i članom HUDI-ja.
U četvrtak 6. veljače Mozaik Event Centar u Zagrebu postaje središte rasprava o tehnologiji, inovacijama i budućnosti medija na Bug Future Showu, u sklopu kojeg će se održati i panel na kojem će biti riječi o izazovima i prilikama koje tehnologija donosi u borbi protiv lažnih vijesti
U cilju promicanja profesionalizma i etike u digitalnom novinarstvu, Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) donosi Smjernice o prenošenju medijskog sadržaja.
Tim zadužen za razvoj i implementaciju strategija za poboljšanje dostupnosti, kvalitete i dosega regionalnih i tematskih medijskih portala u Hrvatskoj.
Tim zadužen za praćenje tržišta digitalnih pretplata i razvoj novih strategija, tehnologija i procesa u cilju pružanja najboljeg korisničkog iskustva te povećanja povrata ulaganja.
Tim zadužen za razvoj metodologije provjere činjenica, identifikaciju upitnih vijesti, stvaranje medijskih sadržaja za borbu protiv dezinformacija i osvještavanju javnosti.
Od više izviđača mjerenja posjećenosti web stranica do nestandardiziranih metrika uspješnosti svih formata digitalnog oglašavanja, izazova s podatkovne strane ima mnogo.
Dobivajte vijesti o digitalnoj industriji u svoj sandučić!
Cookies
Naša web stranica koristi kolačiće (cookies) kako bi pružila najbolje iskustvo pregledavanja. Korištenjem web stranice pristajete na njihovu uporabu, dok blokiranjem kolačića i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine mogućnosti neće biti dostupne.