Zagreb, 20. lipnja 2024. – Program konferencije pod nazivom Navigating Misinformation: Sail the seas of information with the compass of critical thinking održao se u intimnoj atmosferi Wespa Business & Lounge, Green Gold, vrhunskom uredskom i coworking prostoru stvorenom za poticajni i inovativni program DigitalPub Day konferencije. Nakon uvodnog pozdrava voditeljice Ane Brdarić Buljat, riječ je preuzeo Matej Lončarić, glavni direktor digitalnog poslovanja CME Adria i predsjednik HUDI-ja, koji je istaknuo dosadašnje uspjehe i buduće ciljeve HUDI-ja.
Nakon pozdravnih govora, konferencija je započela s predstavljanjem dva ključna fact-checking projekta Agencije za elektroničke medije i Ministarstva kulture i medija u kojima HUDI aktivno sudjeluje. Prvi projekt, TurFacto, provodi se u suradnji sa Sveučilištem VERN’, dok drugi, FACT, provodi u suradnji s osječkim FERIT-om. Na DigitalPubu ključni akteri ovih projekata, dr. sc. Marija Slijepčević, glavna urednica TurFacta, i prof. dr. sc. Josip Job, voditelj FACT-a, predstavili su svoje projekte te ukazali na važnost provjere činjenica u medijima.
Joško Mrndže, direktor Adriatic regije u Googleu, a svojih više od 25 godina iskustva u tehnološkoj industriji, donosi duboko razumijevanje digitalne transformacije, inovacija i jedinstvenih potreba Adriatic tržišta te je održao je prezentaciju na temu “How Google approaches AI”, dok je Natalia Żaba, Google Teaching Fellow iz Google News Initiative, prije nego što se pridružila Googleovom timu, provela je deset godina radeći na Balkanu kao voditeljica projekta i reporterka za nekoliko uglednih medija, a ovdje je predstavila predavanje o pre-bunkingu pod nazivom “Unveiling the truth”. Njihove prezentacije dale su dubinski uvid u tehnologije umjetne inteligencije i inicijative za transparentnost informacija.
Marina Parić, voditeljica marketinških komunikacija u A1, predstavila je projekt #BoljiOnline koji promiče odgovorno korištenje tehnologije za poboljšanje svakodnevnog života. Kao voditeljica nekoliko timova zaduženih za marketinšku komunikaciju, medije, društvene mreže i trade marketing, Marina je govorila o važnosti odgovornog korištenja tehnologije i kako ona unapređuje naše živote.
Za kraj, predstavnici komunikacijske agencije Momentum Wien, Maximilian Mondel i Gernot Kammerer, predstavili su trendove potrošnje na digitalne oglase u Hrvatskoj. Njihova agencija odgovorna je za izračun AdExa za austrijsko tržište, a svoju ekspertizu prenijeli su i na hrvatsko tržište. Više o rezultatima možete saznati na poveznici.
Na samom kraju, HUDI i Agencija 404 najavili su novi SoMo Borac 2024, događaj koji će se održati u petak, 25. listopada ove godine, a okupit će najbolje kreativce i stručnjake iz svijeta digitala, stoga ne propustite priliku označiti ovaj datum u svojim kalendarima!
DigitalPub 2024 pružio je bogat program prepun inovacija, uvida i prilika za umrežavanje, stoga iz HUDI-ja zahvaljuju svima koji su se odazvali, a posebno partnerima Linkeru i Go2Digital koji su podržali misiju i viziju konferencije.
Financira Europska unija – NextGenerationEU. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.