NAGRADE

Effie, MIXX, IdejaX: Na što se sve mogu prijaviti izdavači?

Autor: miab
event 27.01.2022.
Effie Mixx IdejaX

Od kategorija “Mediji, zabava i slobodno vrijeme” i “Medijska ideja” na natjecanju Effie i poslovnih kategorija na IdejiX do kategorije “Best Publisher Long-form Native” na natjecanju MIXX – brojne su prilike za isticanje i osvajanje glavnih nagrada komunikacijske industrije.

Prijave na neka od najvažnijih natjecanja komunikacijske i kreativne industrije prilika su za skretanje pozornosti na kvalitetne projekte i uspješne suradnje s klijentima, a osim statua dodijeljenih na događanjima Dana komunikacija, uspjesi na ovim natjecanjima okrunjeni su priznanjem stručne zajednice te njihovi dosezi postaju važna referentna točka među oglašivačima, kažu organizatori nagrada.

Effie Awards Croatia

Na natjecanju Effie kategorija Mediji, zabava i slobodno vrijeme obuhvaća projekte svih medijskih kompanija, uključujući broadcastere, časopise, novine, web stranice, strukovne medije i medije za slobodno vrijeme te radijske i televizijske postaje, dok kategorija Medijska ideja ima za cilj prepoznati one efikasne kampanje koje su vođene upravo medijskim razmišljanjem i medijskom idejom. Kasni rok traje do 1. veljače, a dodatni rok otvoren je do 7 veljače. Informacije o prijavama pronađite na poveznici.

MIXX

U kategoriji Best Publisher Long-form Native digitalnog natjecanja MIXX prijavitelji mogu biti samo izdavači/mediji, a kategorija je posvećena odabiru najboljih od digitalnih projekata u kojima izdavači samostalno kreiraju i distribuiraju sponzorirani sadržaj na vlastitim stranicama i platformama. Sponzorirani je sadržaj pri tome integriran i asimiliran u dizajn, sadržaj i format stranice ili platforme te označen kao promotivni sadržaj. Redovni rok na MIXX traje do 28. siječnja, dok je kasni otvoren do 8. veljače, a detalje o prijavama pronađite ovdje.

IdejaX

Nacionalno natjecanje u kreativnosti IdejaX u svojoj prvoj skupini kategorija nagrađuje kreativne ideje prema poslovnim kategorijama industrija u kojima djeluju klijenti – od Hrane, Zdravlja i farmacije te Mode i ljepote, sve do Korporativnih komunikacija i Društvene odgovornosti. Redovni prijavni rok otvoren je do 10. veljače, dok kasni traje sve do 24 veljače. Informacije o natjecanju dostupne su na poveznici.

HUDI na društvenim mrežama