Zagreb, 16. listopada 2024. – Proces žiriranja sastoji se od dva kruga – u prvom krugu žiri je odabrao radove iz svake kategorije koji ulaze u uži izbor, a slijedi drugi krug koji uključuje odabir dobitnika po kategoriji koji će biti nagrađeni i objavljeni na dodjeli u Zagrebu.
Pred članovima advertising žirija bile su pune ruke posla, budući da je 11 kategorija objedinjeno ovim streamom, od ove godine s jednom novom kategorijom – Digitalni proizvod, a predsjednica žirija Ksenija Latković Kozarac, direktorica Digitalnih komunikacija u Podravki, rekla je: “Odabir najboljih radova nikad nije lagan zadatak, pogotovo kada su nijanse između njih presudne. Iznimno cijenim trud svih kolega iz advertising žirija koji su odradili lavovski posao s mnogo pažnje i entuzijazma te vjerujem da smo zasluženo odabrali one koji idu dalje. Ove godine digitalna scena stvarno blista inovacijama, a radovi koji će biti nagrađeni za manje od deset dana to će savršeno ilustrirati”.
Nova kategorija uvedena je i u media stream, Best Media Feature, a najviše prijava zabilježila je kategorija Best storytelling. Maja Blumenšajn, direktorica odjela Novih medija Nove TV, članica HUDI-ja i predsjednica medijskog žirija, osvrnula se na ovogodišnji proces žiriranja: “Aktualna godina bila je posebno zahtjevna za medijske redakcije radi cijelog niza značajnih političkih, sportskih i društvenih događanja. U tim okolnostima, ulaganje dodatnog truda za osmišljavanje i provedbu kreativnih projekata, koje smo u ovoj kategoriji imali čast ocjenjivati, veliki je uspjeh samo po sebi. Zato od srca čestitam svim kolegama koje su marljivo radile i veselim se zasluženom druženju na dodjeli i partyu 25. listopada”.
Ugledni domaći i inozemni stručnjaci na SoMo Borcu dijelit će svoje znanje s ciljem pozicioniranja i razvoja struke u regiji, a nakon razmjene znanja i iskustava, slijedi dobro poznat najbolji party u gradu koji ni ove godine neće razočarati. Sve projekte koji su ušli u finale izbora za ovogodišnju nagradu možete pogledati na linku.
Ne zaboravite osigurati svoju ulaznicu na vrijeme, a također pratite najvažnije novosti, osim na webu, na SoMo Borac newsletteru te na SoMo Borac Facebooku, Instagramu i LinkedInu, a ne propustite i nove epizode treće sezone podcasta.