Završena dodjela SoMo Borac nagrada

Evo tko sa sobom odnosi najvažniju regionalnu digitalnu nagradu

Autor: ivasalam
event 26.10.2024.
Svi dobitnici © Pixsell

Ovogodišnje izdanje prikupilo je preko 235 prijava za SoMo Borac nagrade u SoMo Advertising i SoMo Media streamovima

Zagreb, 25. listopada 2024. – Održana je dvanaesta dodjela SoMo Borac powered by Aleph nagrade koja je organizirana u partnerstvu s Hrvatskom udrugom digitalnih izdavača (HUDI), a koja nagrađuje najbolje digitalne radove u regiji. Dodjelu je otvorio gradonačelnik grada Zagreba Tomislav Tomašević koji je istaknuo važnost ove nagrade koja razvija digitalni svijet i ističe trendove, ali dovodi brojne regionalne i europske stručnjake u Zagreb.

Noviteti ovogodišnje dodjele nagrada su nove kategorije koje su postigle značajan uspjeh u prvoj godini postojanja – ‘Digital product’ powered by Fonoa u advertising streamu koji nagrađuje digitalne proizvode svih vrsta koji su svojim inovativnim idejama i visokom izvedbom omogućili organizacijama da istraže nove aspekte digitalnog poslovanja te “Best media Feature”.

“Ovim putem želim čestitati svim dobitnicima, ali i svim prijavljenim projektima koji su zaista bili izvanredni i još jednom nam pokazali kako regija prati i postavlja digitalne trendove. Stvorili smo najveću digitalnu zajednicu u regiji koja je zaslužna za rast i razvoj digitala na ovim područjima. Cilj svima nama je da digital, kojim se svi bavimo, napreduje. Tome služi i SoMo Borac i tome će i služiti”, rekla je Ružica Vrdoljak Ličina, izvršna direktorica nagrade SoMo Borac.

25.10.2024., Zagreb – Konferencija SoMoBorac u kinu SC. Ozren Kronja – HUDI, Ružica Vrdoljak Ličina – SoMo Borac © Pixsell

Dobitnici ovogodišnjeg Somo Borca su:

MEDIA STREAM:

SoMo NATIVE

  • Pametna kuća: ‘Pametni mladi glasač’ (srednja.hr) – glavni dobitnik
  • 24sata i IKEA: ‘Napravi mjesta za život’ (IKEA)
  • 24sata i Lidl: ‘JoomBoos na selu’ (Lidl – okusi zavičaja)

Best Storytelling

  • RTL Hrvatska: ‘RTL Detektor’ (Danas.hr) – glavni dobitnik
  • Nova TV: ‘SWAPAWAY – Humanitarna razmjena & aukcija dresova’ (gol.hr)
  • Pametna kuća: ‘Newsflash’ (srednja.hr)

Digital Design of the Year

  • Haus Media: ‘Portal Haus’ – glavni dobitnik
  • Dnevnik Mediji: ‘Redizajn portala Dnevnik.si’ (Dnevnik.si)

Digital Product of the Year

  • Coolinarika.com: ‘SuperfoodChef-AI’ – glavni dobitnik
  • LIDER MEDIA: ‘Lider Podcast – Priča o uspjehu’
  • 24sata i Turistička zajednica grada Zagreba: ‘Pets of Zagreb’

Best Media Feature

  • Klix.ba i Intersoft d.o.o Sarajevo: ‘Hate speech prevention’ – glavni dobitnik
  • Coolinarika.com i Podravka: ‘SuperfoodChef-AI’
  • Nova TV: ‘EURO GOL’ (gol.hr)

ADVERTISING STREAM:

SoMo Content

  • Imago Ogilvy i Studenac: ‘Javi se za *eks!’ (Studena) – glavni dobitnik
  • Imago Ogilvy i Studenac: ‘GucEye Protect’ (Studena)
  • Ovation BBDO i Libresse: ‘Pitanja koja samo žene čuju’ (Libresse Srbija)

SoMo Global

  • Imago Ogilvy i Hrvatski Telekom: ‘Visitor offer’ – glavni dobitnik
  • Glitch Agency i Aqtos: ‘Aqtos – Business OS’
  • SeekandHit i My Luxoria: ‘My Luxoria: Thriving in a competitive landscape’

SoMo Growth

  • Fullhouse Ogilvy i Knjaz Miloš: ‘Guarana Azijana Launch’ (Guarana) – glavni dobitnik
  • Imago Ogilvy i Hrvatski Telekom: ‘Visitor offer’
  • OMD Media i McDonald’s: ‘#PistachioGate’

SoMo Social Strategy

  • DROM agency i A1 Slovenija: ‘A1 Vajb Instagram’ (A1 Vajb) – glavni dobitnik
  • Degordian i Jamnica: ‘NEW TIME, NEW SKY’ (SKY)
  • Degordian i Jamnica plus: ‘Još više Senza’ (Sensation!)

SoMo Tech

  • Futura DDB i Perutnina Ptuj: ‘POLIvinyls’ (Poli) – glavni dobitnik
  • Agencija 101 i Spar Slovenija: ‘Spar jedilnik.ai
  • Innovatif i Perutnina Ptuj: ‘Poli časovni stroj’ (Poli)

Digital product by Fonoa

  • Luna \TBWA, Slovenia i Atlantic Grupa: ‘Argeta.com’ (Argeta) – glavni dobitnik
  • CoreLine: ‘NoCapp’
  • Pro Media Group i Condé Nast: ‘Vogue Adria – web stranica’ (Vogue Adria)

SoMoRitanac

  • Imago Ogilvy: ‘Velikanke – TRGni se za ravnopravnost’ – glavni dobitnik
  • Bruketa&Žinić&Grey i Marodi: ‘Priča koja vrijedi svakog slova’
  • Pristop i NIJZ – Nacionalni inštitut za javno zdravje: ‘The heaviest words are easier to write’

TikTok

  • 916HUB i SPAR Slovenija: ‘Tiktok Profil’ – glavni dobitnik
  • Kompare online: ‘Usporedivo bolji TikTok’ (kompare.hr)
  • 404 agency i Hrvatski Telekom: ‘TikTok profil Hrvatskog Telekoma’

Digital OOH

  • Internavti i NLB: ‘Welcoming ATM’ – glavni dobitnik
  • Bruketa&Žinić&Grey i CROATIA Poliklinika: ‘WE GOT YOUR BACK!’
  • Go2Digital i OTP banka: ‘Podrška hrvatskim olimpijcima prije i nakon natjecanja’

Digitalna Aktivacija

  • Imago Ogilvy i Studenac: ‘GucEye Protect’ (Studena) – glavni dobitnik
  • Žiška i Jaffa Crvenka: ‘Kasato kukica’ (Kasato)
  • Žiška i Xiaomi: ‘Xiaomi 14 Ultra Launch’

Digitalni Mix

  • New Moment New Ideas Skopje i Coca-Cola: ‘Just Add Coca-Cola’ – glavni dobitnik
  • New Moment New Ideas Skopje i Makpetrol AD Skopje: ‘Raise Your Voice Against Bullying’
  • Žiška i Xiaomi: ’14 Ultra Launch’

SPECIAL MENTION BY ALEPH

  • Kompare online: ‘Usporedivo bolje prikupljanje leadova’ (kompare.hr)

Zagreb, 25. listopada 2024. – Održana je dvanaesta dodjela SoMo Borac powered by Aleph nagrade koja je organizirana u partnerstvu s Hrvatskom udrugom digitalnih izdavača (HUDI), a koja nagrađuje najbolje digitalne radove u regiji. Dodjelu je otvorio gradonačelnik grada Zagreba Tomislav Tomašević koji je istaknuo važnost ove nagrade koja razvija digitalni svijet i ističe trendove, ali dovodi brojne regionalne i europske stručnjake u Zagreb.

Noviteti ovogodišnje dodjele nagrada su nove kategorije koje su postigle značajan uspjeh u prvoj godini postojanja – ‘Digital product’ powered by Fonoa u advertising streamu koji nagrađuje digitalne proizvode svih vrsta koji su svojim inovativnim idejama i visokom izvedbom omogućili organizacijama da istraže nove aspekte digitalnog poslovanja te “Best media Feature”.

“Ovim putem želim čestitati svim dobitnicima, ali i svim prijavljenim projektima koji su zaista bili izvanredni i još jednom nam pokazali kako regija prati i postavlja digitalne trendove. Stvorili smo najveću digitalnu zajednicu u regiji koja je zaslužna za rast i razvoj digitala na ovim područjima. Cilj svima nama je da digital, kojim se svi bavimo, napreduje. Tome služi i SoMo Borac i tome će i služiti”, rekla je Ružica Vrdoljak Ličina, izvršna direktorica nagrade SoMo Borac.

Dobitnici ovogodišnjeg Somo Borca su:

ADVERTISING STREAM:

SoMo Content

  • Imago Ogilvy i Studenac: ‘Javi se za *eks!’ (Studena) – glavni dobitnik
  • Imago Ogilvy i Studenac: ‘GucEye Protect’ (Studena)
  • Ovation BBDO i Libresse: ‘Pitanja koja samo žene čuju’ (Libresse Srbija)

SoMo Global

  • Imago Ogilvy i Hrvatski Telekom: ‘Visitor offer’ – glavni dobitnik
  • Glitch Agency i Aqtos: ‘Aqtos – Business OS’
  • SeekandHit i My Luxoria: ‘My Luxoria: Thriving in a competitive landscape’

SoMo Growth

  • Fullhouse Ogilvy i Knjaz Miloš: ‘Guarana Azijana Launch’ (Guarana) – glavni dobitnik
  • Imago Ogilvy i Hrvatski Telekom: ‘Visitor offer’
  • OMD Media i McDonald’s: ‘#PistachioGate’

SoMo Social Strategy

  • DROM agency i A1 Slovenija: ‘A1 Vajb Instagram’ (A1 Vajb) – glavni dobitnik
  • Degordian i Jamnica: ‘NEW TIME, NEW SKY’ (SKY)
  • Degordian i Jamnica plus: ‘Još više Senza’ (Sensation!)

SoMo Tech

  • Futura DDB i Perutnina Ptuj: ‘POLIvinyls’ (Poli) – glavni dobitnik
  • Agencija 101 i Spar Slovenija: ‘Spar jedilnik.ai
  • Innovatif i Perutnina Ptuj: ‘Poli časovni stroj’ (Poli)

Digital product by Fonoa

  • Luna \TBWA, Slovenia i Atlantic Grupa: ‘Argeta.com’ (Argeta) – glavni dobitnik
  • CoreLine: ‘NoCapp’
  • Pro Media Group i Condé Nast: ‘Vogue Adria – web stranica’ (Vogue Adria)

SoMoRitanac

  • Imago Ogilvy: ‘Velikanke – TRGni se za ravnopravnost’ – glavni dobitnik
  • Bruketa&Žinić&Grey i Marodi: ‘Priča koja vrijedi svakog slova’
  • Pristop i NIJZ – Nacionalni inštitut za javno zdravje: ‘The heaviest words are easier to write’

TikTok

  • 916HUB i SPAR Slovenija: ‘Tiktok Profil’ – glavni dobitnik
  • Kompare online: ‘Usporedivo bolji TikTok’ (kompare.hr)
  • 404 agency i Hrvatski Telekom: ‘TikTok profil Hrvatskog Telekoma’

Digital OOH

  • Internavti i NLB: ‘Welcoming ATM’ – glavni dobitnik
  • Bruketa&Žinić&Grey i CROATIA Poliklinika: ‘WE GOT YOUR BACK!’
  • Go2Digital i OTP banka: ‘Podrška hrvatskim olimpijcima prije i nakon natjecanja’

Digitalna Aktivacija

  • Imago Ogilvy i Studenac: ‘GucEye Protect’ (Studena) – glavni dobitnik
  • Žiška i Jaffa Crvenka: ‘Kasato kukica’ (Kasato)
  • Žiška i Xiaomi: ‘Xiaomi 14 Ultra Launch’

Digitalni Mix

  • New Moment New Ideas Skopje i Coca-Cola: ‘Just Add Coca-Cola’ – glavni dobitnik
  • New Moment New Ideas Skopje i Makpetrol AD Skopje: ‘Raise Your Voice Against Bullying’
  • Žiška i Xiaomi: ’14 Ultra Launch’

SPECIAL MENTION BY ALEPH

  • Kompare online: ‘Usporedivo bolje prikupljanje leadova’ (kompare.hr)

MEDIA STREAM:

SoMo NATIVE

  • Pametna kuća: ‘Pametni mladi glasač’ (srednja.hr) – glavni dobitnik
  • 24sata i IKEA: ‘Napravi mjesta za život’ (IKEA)
  • 24sata i Lidl: ‘JoomBoos na selu’ (Lidl – okusi zavičaja)

Best Storytelling

  • RTL Hrvatska: ‘RTL Detektor’ (Danas.hr) – glavni dobitnik
  • Nova TV: ‘SWAPAWAY – Humanitarna razmjena & aukcija dresova’ (gol.hr)
  • Pametna kuća: ‘Newsflash’ (srednja.hr)

Digital Design of the Year

  • Haus Media: ‘Portal Haus’ – glavni dobitnik
  • Dnevnik Mediji: ‘Redizajn portala Dnevnik.si’ (Dnevnik.si)

Digital Product of the Year

  • Coolinarika.com: ‘SuperfoodChef-AI’ – glavni dobitnik
  • LIDER MEDIA: ‘Lider Podcast – Priča o uspjehu’
  • 24sata i Turistička zajednica grada Zagreba: ‘Pets of Zagreb’

Best Media Feature

  • Klix.ba i Intersoft d.o.o Sarajevo: ‘Hate speech prevention’ – glavni dobitnik
  • Coolinarika.com i Podravka: ‘SuperfoodChef-AI’
  • Nova TV: ‘EURO GOL’ (gol.hr)

Sve novosti pratite putem SoMo Borac newslettera te na web stranici konferencije, a ne propustite i zanimljive sugovornike u podcastu SoMoCast.

HUDI na društvenim mrežama