Europski Innovation Challenge

Google nudi financiranje za medijske projekte iz Europe do 150.000 eura

Autor: miab
event 26.04.2022.
GNI

U Hrvatskoj su do sada od Google News Initiative financirana tri projekta, ukupne vrijednosti 850.000 eura.

Riječ je o Mozaiku utjecaja, koji je osmislio GONG, Kanalu 4, čiji je kreator Tomislav Šimpović, te projektu personalizacije regionalnih vijesti, iza kojeg stoji Styria. Ukupno su financirana 662 europska projekta vezana uz digitalno novinarstvo, od alata za istraživačke novinare preko softvera otvorenog koda koji pomažu poslovnim modelima neovisnog novinarstva do korištenja virtualne stvarnosti.

Google News Initiative je osmislio novi program, koji slijedi Digital News Innovation Fund iz kojeg su se spomenuti projekti financirali, a riječ je o Google News Initiative Innovation Challengeu. On je kreiran s namjerom da pruži podršku manjim i srednjim medijskim organizacijama koje se žele uhvatiti u koštac sa statusom quo na inovativan način.

Kako Innovation Challenge funkcionira?

Innovation Challenge otvoren je za etablirane izdavače, one koji su orijentirani samo na internet, startupe i nezavisne profesionalce sa sjedištem u Europi. Prihvatljivi kandidati trebaju imati redakcije s manje od 50 stalnih novinara, iako se mogu prijaviti i izdavači koji zapošljavaju više od 50 stalnih novinara, ali će se njihove prijave razmatrati sukladno Googleovom nahođenju.

Financiranje je dostupno za projekte do najviše 150.000 eura. Za više informacija o prihvatljivim projektima, kriterijima i financiranju pogledajte web stranicu Innovation Challenge, na kojoj ćete pronaći i obrasce za prijavu.

Ako imate pitanja ili želite prisustvovati webinaru na kojemu će biti dostupno više detalja, javite se HUDI-ju na info@too.hr/hudi2.

HUDI na društvenim mrežama