U četvrtak, 28. veljače, Hrvatska udruga digitalnih izdavača osnovala je novu Radnu skupinu za regionalne i tematske medije posvećenu razvoju i poboljšanju regionalnih i tematskih medijskih portala. Članovi skupine čine ključni predstavnici regionalnih medijskih kuća, medija koji stvaraju specijalizirane sadržaje te savjetnika na digitalnom tržišta, a to su: Mia Biberović, glavna urednica Netokracije; Ante Fumić osnivač Prilika Grupe; Josip Krokar, vlasnik Fikre; Maja Maldini, vlasnica i direktorica Plantae Consultinga; Marko Matijević osnivač Pametne kuće; Vedran Stapić, osnivač i vlasnik Agrokluba; te Tomislav Wruss, direktor medija u Hanza Mediji.
Na prvoj, osnivačkoj sjednici, članovi radne skupine izabrali su Antu Fumića da ih predvodi u prvom mandatu. Ante Fumić, novi predsjednik Radne skupine za regionalne i tematske medija povodom osnivanja kaže:
Vjerujem da smo ovim osnutkom Radne skupine pokrenuli procese koji će omogućiti kvalitetniji razvoj digitalne medijske scene u Hrvatskoj, te regionalnim i tematskim medijima otvorili mogućnosti još boljeg napredovanja i informiranja javnosti. Već sada među našim članovima nalazi se nekoliko jakih i regionalnih i tematskih medija, no težimo povećanju broja članova jer je u Hrvatskoj mnoštvo manjih medija koji trebaju podršku, suradnju i nova medijska znanja koja im HUDI može omogućiti. S prvim aktivnostima već smo počeli, o svemu ćemo pravovremeno obavještavati članove i javnost putem web stranice too.hr/hudi2 i društvenih mreža.
Cilj radne skupine je razviti i implementirati strategije za poboljšanje dostupnosti, kvalitete i dosega regionalnih i tematskih medijskih portala u Hrvatskoj. Neke od stvari na koje će se radna skupina usredotočiti su poticanje suradnje između regionalnih i tematskih medija te osnivača Hrvatske udruge digitalnih izdavača koji su 24sata, Hanza Media, Index Promocija, Telegram grupa, RTL Hrvatska i NovaTV, u aktivnostima objavljivanja sadržaja te nastupanja i apliciranja zajedno u različitim projektima dodjele EU fondova.
Radna skupina bit će zadužena za organizaciju i osnivanje pravnog savjetovanja te izradu vodiča koji će pružiti smjernice digitalnim medijima u različitim pravnim procesima. To uključuje odgovore na pitanja kako se ponašati u svim točkama procesa, s kojim vrstama pravih procesa se digitalni izdavači mogu susreti i slično.
Okupljanje eksperata iz industrije te suradnja različitih digitalnih izdavača unutar Udruge omogućuje i razmjenu znanja. Radna skupina za regionalne i tematske medije biti će zadužena za selekciju tema relevantnih tržištu digitalnog izdavaštva i oglašavanja te organizaciju različitih edukacija dostupe svim HUDI članovima.
Ozren Kronja, izvršni direktor HUDI-ja poručio je:
Osnivanjem radne skupine za regionalne i tematske medije Hrvatska udruga digitalnih izdavača napravila je snažan korak prema ujedinjavanju tržišta digitalnih medija i poticanju suradnje koja će na kraju doprinijeti većoj kvaliteti sadržaja dostupnog svima. Ovo je samo prvi korak, ove godine HUDI planira otvaranje dodatnih radnih skupina kako bi adresirali sve aktualne izazove na tržištu, od potreba za relevantnim i ažurnim uvidima do hvatanja u koštac s AdTechom u digitalnom oglašavanju.
Radna skupina će se redovito sastajati tijekom sljedećih mjeseci kako bi raspravljala i razvijala strategije za poboljšanje kvalitete i dostupnosti regionalnih i tematskih medijskih portala u Hrvatskoj. Svojim aktivnostima radna skupina se nada stvoriti inkluzivno medijsko okruženje u kojem svi digitalni izdavači doprinose zajedno nastupaju i zadovoljavaju potrebe svih stanovnika Hrvatske.