16. WEEKEND MEDIA FESTIVAL

HUDI na Weekend Media Festivalu

Autor: ivasalam
event 15.09.2023.
Lokalni mediji i globalne platforme

Hrvatska udruga digitalnih izdavača na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu predstavlja rezultate cjelovitog ADEx istraživanja te multidisciplinarnu raspravu na temu digitalnih medija i digitalnog oglašavanja.

Već punih 16 godina Festival ispunjava svoju misiju te donosi niz edukativnih tema i gorućih pitanja koja privlače najveća imena iz svijeta medija, komunikacija i poslovanja, a ove će se, 2023. godine, održati od četvrtka do nedjelje, od 21. do 24. rujna i to na već svima dobro poznatim prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju.

U petak, 22. rujna pozivamo vas na panel „Lokalni mediji i globalne platforme“ koji će se održati u dvorani „produženi vikend“.

Prvo cjelovito istraživanje ulaganja u digitalno oglašavanje provedeno od strane Hrvatske udruge digitalnih izdavača pokazalo je da Hrvatsko tržište ne odskače odviše od globalnih trendova – dominacija big tech playera u tržišnom udjelu, lokalni mediji značajan dio prihoda i čitanja ostvaruju putem istih tih platformi, ali razvijaju svoja rješenja i jačaju svoju poziciju kako u čitalačkom dijelu tako i tržišnom udjelu. Više no ikad vrednuje se kvaliteta i autentičnost sadržaja. Cijeli segment digitalnog oglašavanja preplavili su alati i tech platforme koje upravljaju ekosustavom više od stručnjaka. Automatizacija i AI preuzimaju sve veću ulogu dok se regulatorni okvir ubrzano prilagođava digitalnoj ekonomiji…

O svemu tome pričat će se na panelu kojim moderira Petar Pavić, voditelj HUDI radne skupine za digitalni AdEx, sa vrhunskim sugovornicima: Romana Matanovac Vučković, voditeljica poslijediplomskog studija „Intelektualno vlasništvo“, Sveučilište u Zagrebu i Matej Lončarić, glavni direktor digitalnog poslovanja, CME Adria.

Povodom nadolazećeg panela, Petar Pavić je rekao: “Posebno se veselim nadolazećem panelu jer rijetko imamo priliku čuti kompetentnu multidisciplinarnu raspravu na temu digitalnih medija i marketinga. Ovaj put svoje stavove podijelit će vrhunski stručnjaci iz područja medija, marketinga i prava. Rast i utjecaj digitalnih platformi, od globalnih igrača do lokalnih medija i tehnologija već odavno nije tema samo za uži krug marketinga i digitalaca. Njihov utjecaj na prava pojedinca i privatnost, način na koji koristimo digitalne medije u marketinškim aktivnostima, njihov gotovo infrastrukturni značaj za društvo kao i moć da utječu na kritične procese današnjeg svijeta, zahtjeva kontinuiranu širu raspravu o njihovoj regulaciji, korištenju i ulozi. Podaci koji proizlaze iz istraživanja, završno sa prvim cjelovitim digitalnim ADEX-om na našem tržištu, ukazuju na bitne i zanimljive trendove koje ćemo komentirati na ovom panelu. Mislim da je posebno važno podići svijest ukupne poslovne zajednice o poziciji našeg lokalnog tržišta u odnosu na okruženje koje čine druga usporediva tržišta u EU kao i transnacionalni tehnološki divovi. Pokušat ćemo dati i odgovore na neka od aktualnih pitanja poput uloge i obaveza pojedinih “playera” u tom digitalnom prostoru, koje promjene očekujemo u narednim godinama i koje promjene će imati značajniji utjecaj na tržišta regije.”

Vidimo se u Rovinju!

HUDI na društvenim mrežama