SOMOBORAC

HUDI x SoMoCast S2E7: Stipe Grubišić – Kamo ide medijsko tržište?

Autor: ivasalam
event 07.11.2023.
SoMoCast

Što hrvatsko medijsko tržište čini posebnim i po čemu se ono razlikuje od zapadnih zemalja? Koliko je nedirektna prodaja važna za prihode digitalnih medija? Koliko će ukidanje third-party cookiesa utjecati na njih? Na ova i slična pitanja odgovara Stipe Grubišić, Chief Digital Officer u Hanza Media.

Iza sebe ima 20 godina rada u medijima, a danas u ulozi Chief Digital Officera se brine o portfelju Hanza Medie koji u svom sastavu ima čak 19 stranica i brendova. U najnovijoj epizodi SoMoCasta, Nikola je ugostio Stipu Grubišića s kojim je probao doći do odgovora kamo ide hrvatsko medijsko tržište?

S više od 1.4 milijarde oglasa mjesečno koje serviraju korisnicima, hrvatski mediji su usporedivi s većinom europskih medija što se i vidi po raznim rezultatima AdExa. Ono po čemu je različito hrvatsko tržište je po navikama – Hrvati, za razliku od drugih tržišta, zapravo jako konzumiraju medije zbog čega portali danas imaju ogromnu čitanost i brojke im ne padaju. No, gdje se tu uklapa pretplata? Iako je Stipe smatra samo jednim od izvora prihoda medija, smatra da je izrazito bitan alat za povećanje kvalitete sadržaja na tržištu.

Koji model pretplate koriste u Hanza Mediji, imaju li mediji zapravo održivi model poslovanja te kako vidi razvoj Digital odjela u sljedećih 3-5 godina – saznajte u najnovijoj epizodi!

Podcast o najvažnijim temama digitalnog svijeta.

SoMoCast je podcast koji baca novo svjetlo na dinamičan svijet digitalnog poslovanja, medija i marketinga. Pridružite se moderatoru Nikoli Vrdoljaku u razgovorima s vodećim digitalcima u regiji te iz prve ruke saznajte kako funkcionira današnja digitalna industrija.

Ne propustite nove epizode SoMoCasta utorkom:

HUDI na društvenim mrežama