ADTECH TIM

Ivan Pleše novi je predsjednik AdTech tima, predstavio plan kompletnog pregleda digitalnog oglašivačkog ekosustava

Autor: ivasalam
event 26.06.2025.
Ivan Pleše, AdTech Lab

HUDI AdTech tim predstavio svoje aktivnosti s ciljem jačanja položaja domaćih medija na tržištu digitalnog oglašavanja te postavljanja jasnih standarda u industriji.

Zagreb, 26.6.2025. – Na sjednici AdTech tima održanoj 25. lipnja 2025. za novog predsjednika izabran je Ivan Pleše iz AdTech Laba, koji preuzima vodstvo od Maria Ivića iz Midas Networka, uz zahvalu za njegov dosadašnji rad, stručnost i značajan doprinos razvoju AdTech inicijativa tijekom prethodnog mandata.

Ivan Pleše predstavio je plan rada za razdoblje 2025./26., fokusiran na istraživanje tržišta, mjerenje učinkovitosti oglašavanja, certificiranje kvalitetnih praksi te postavljanje jasnih standarda za cijeli ekosustav. 

“Zadovoljstvo mi je prihvatiti ulogu predsjednika radne skupine za AdTech. HUDI je trenutno najbolji alat za izgradnju pravednijeg tržišta digitalnog oglašavanja u Hrvatskoj i naša misija je osnažiti lokalne izdavače kako bi vratili kontrolu nad svojim podacima i prihodima. Vjerujem da transparentnost i inovacije u toj misiji mogu odigrati ključnu ulogu, posebice u kontekstu dominacije BigTecha. Upravo će to biti naš fokus u idućem razdoblju. ” Ivan Pleše, Adtech Lab, predsjednik AdTech tima.

Radnu skupinu za Adtech čine Denis Kunšt iz Styrie,  Domagoj Ćurković iz Hanza Medie, Marin Katušić iz Indexa, Zoran Lončar iz Telegrama, Mato Barišić iz RTL-a, Melita Božić Borović i Ana Klasić iz Nove Tv, Nikola Filipčić i Toni Janjiš iz Tportala,Vinko Krištić iz Bug-a, Petar Pavić i Filip Srića iz Red View Medie, Liliana Božić iz Netokracije, Mario Ivić iz Midas network, te Ivan Stričak iz Triceps Medie.

Plan rada obuhvaća sveobuhvatan pregled digitalnog oglašivačkog ekosustava – od medija i oglašivača do tehnoloških partnera – kako bi se stekla jasna slika tko su ključni igrači i kako međusobno surađuju. Cilj je uspostaviti jasna pravila igre: standarde transparentnosti, etičke smjernice, sigurnosne kriterije za oglašavanje i preporučene tehnologije. Uz to, definirat će se što znači “premium” oglas, kako izgledaju optimalni formati i frekvencije prikazivanja, te koji su to ključni pokazatelji uspješnosti koje trebaju pratiti i oglašivači i izdavači.

HUDI na društvenim mrežama

Hudi
Privacy Overview

Kako bismo Vam osigurali korisničko iskustvo kakvo i sami priželjkujete, na našoj internetskoj stranici koristimo kolačiće i druge tehnologije putem kojih se obrađuju vaši osobni podaci. Voditelj obrade Vaših podataka je Hrvatska udruga digitalnih izdavača.

Kolačići koji su kategorizirani kao "Nužni kolačići" pohranjuju se u Vašem pregledniku jer su neophodni za omogućavanje osnovnih funkcija stranice. Njih ne možete isključiti i za njih, sukladno važećim propisima, ne prikupljamo Vašu privolu.

Također koristimo kolačiće trećih strana koji nam pomažu analizirati kako koristite ovo web mjesto te pohranjuju Vaše postavke. Ovi kolačići će biti pohranjeni u Vašem pregledniku samo uz Vaš prethodni pristanak. Možete odlučiti omogućiti ili onemogućiti neke ili sve ove kolačiće, ali onemogućavanje nekih od njih može utjecati na Vaše iskustvo pregledavanja.

Više o kolačićima možete pročitati ovdje.

Vaša prava su pravo na pristup, pravo na brisanje, pravo na ispravak, pravo na prigovor, pravo na prenosivost te pravo na ograničenje obrade. Privolu u bilo kojem trenutku možete povući. Detaljnije o svojim pravima možete saznati u Pravilima privatnosti.