Zagreb, 11. rujna 2025. – SoMo Borac konferencija i ove godine okuplja vodeće stručnjake iz područja marketinga, medija, agencija, donoseći najnovije trendove i inspirativne priče iz industrije. Mozaik centar u Zagrebu 24. listopada postat će mjesto na kojem će sudionici dobiti konkretne savjete kako riješiti izazove s kojima se industrija susreće, promjene koje donosi umjetna inteligencija, ali i imati priliku za povezivanje s vrhunskim profesionalcima iz regije i šire.
Lena K. Samuelsson, medijska direktorica, izdavačica i glavna urednica, održat će predavanje na ovogodišnjem SoMo Borcu pod nazivom “Leadership and culture in the wake of AI”. Kao istaknuta švedska novinarka i izvršna direktorica, Samuelsson je vodila redakcije i medijske organizacije kroz digitalnu transformaciju tijekom proteklih 30 godina. U svom predavanju podijelit će ključne zaključke koje je stekla o tome kako stvoriti inovativnu kulturu. Donedavno je bila glavna urednica i izvršna direktorica Aftonbladeta, jednog od najutjecajnijih medija u nordijskim zemljama te ga je pozicionirala kao predvodnika u području umjetne inteligencije. Lena K Samuelsson je tijekom svoje karijere osvojila nekoliko prestižnih nagrada. Danas je trenerica, glavna govornica i viša savjetnica u Schibsted i drugim medijskim grupama. Članica je Odbora za slobodu medija WAN IFRA.
Svojevrstan vodič za podizanje efikasnosti tima i vrhunske marketinške rezultate publika će dobiti u predavanju “Formula za rezultate” koje će održati Iva Obrovac, osnivačica Rokkin Marketinga, vrhunska marketinška konzultantantica, predavačica na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu te certificirana Google trenerica. Publici će razotkriti najčešće greške koje koče organizacije, bez obzira na veličinu, od malih timova i agencija do velikih korporacija te donijeti praktična rješenja.
Na ovogodišnje izdanje SoMo Borca iz Makedonije dolazi i osnivač Aqtos.com – Damjan Dano više od dva desetljeća posvetio je razvitku tehnološkog sektora te je tijekom godina radio s globalnim brendovima i lokalnim inovatorima, uvijek s fokusom na tehnologiju koja pokreće stvarni poslovni utjecaj. Trenutno je fokusiran na poslovni operativni sustav za mala i srednja poduzeća pokretan umjetnom inteligencijom, a u svom predavanju “Stop sounding like a polite robot!” dat će konkretne trikove i savjete kako koristiti GenAI kao praktičan i kreativan alat, a ne biti “zaglavljen” u njegovom zadanom načinu rada.
SoMo Borac već 13 godina nagrađuje najbolje regionalne kampanje u Media i Advertising streamu. Glavni sponzor SoMo Borca već četvrtu je godinu za redom Aleph, dok jetreću godinusuorganizator SoMo Borca Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI).
Iskoristite priliku za kupnju EARLY BIRD ulaznice, a do 24. rujna prijavite svoje projekte. Sve novosti oko ovogodišnjeg izdanja možete pratiti na SoMo Borac newsletteru te na SoMo Borac Facebooku, Instagramu i LinkedInu.