Članovi o pretplatama

Kroz 3 godine hrvatski mediji morat će odlučiti: Više oglašavanja ili naplata sadržaja!

Autor: miab
event 17.08.2021.
Netokracija

2020. pamtit ćemo po mnogo toga, ali i po činjenici da je naplaćivanje online sadržaja u Hrvatskoj napokon ozbiljno krenulo. Kakva su iskustva nakon prvog razdoblja provođenja, Netokracija otkriva u razgovoru s 24sata, Telegramom te Večernjim i Jutarnjim listom.

“Niti jedna strukovna udruga, prosvjedi, akcije ili apeli nisu za kvalitetu online novinarstva u Hrvatskoj napravili koliko početak naplaćivanja digitalnog sadržaja – rekao mi je nedavno novinar jednog od top portala. S tim su se složili i svi urednici i direktori digitala u vodećim medijskim kućama koje sam pitala da podjele prve dojmove i planove za budućnost kad su u pitanju pretplate na digitalni sadržaj”, piše Antonija Bilić Arar za Netokraciju.

Cijeli tekst pročitajte u originalu.

HUDI na društvenim mrežama