Europski medijski hackathon Media Blend je objavio otvorene prijave za glavni događaj koji će se održati u Beču, Austrija, a počinje 22. svibnja. Riječ je o trodnevnom natjecanju za medijske menadžere, novinare i digitalce iz redakcija i medijskih startupa diljem Europe koji istražuju tehnološka rješenja za poboljšanje novinarskog poslovanja, proizvodnje, održivosti i storytellinga.
Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) je strukovno udruženje koja okuplja digitalne izdavače, kreatore, agencije i ostale sudionike digitalnog marketinga iz industrije u Hrvatskoj.
Cilj je oblikovati ponašanja i standardne poslovanja, povezati ključne dionike iz industrije te pružati relevantne uvide iz industrije uz pomoć različitih marketinških, istraživačkih i regulatornih aktivnosti. HUDI svoje aktivnosti provodi putem radnih skupina gdje stručnjaci iz digitalnog izdavaštva i oglašavanja zajedno oblikuju digitalno tržište Hrvatske.
Istraživanje ulaganja u digitalne kanale – digitalni AdEx, koji je napravila Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) u suradnji s austrijskim partnerom Momentumom te domaćim Ipsosom, temeljeno je na točnim iznosima oglašavanja kod izdavača (vlasnika internetskih portala) i marketinških agencija te na izvještajima medijskih platformi, a ne na procjenama.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookies) kako bi pružila najbolje iskustvo pregledavanja. Korištenjem web stranice pristajete na njihovu uporabu, dok blokiranjem kolačića i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine mogućnosti neće biti dostupne.