Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) postaje pružatelj mjerenja posjećenosti portala te objavljuje da je nakon provedenog tendera izabrala Ipsosov DotMetrics kao izvođača. Ovaj ugovor, koji stupa na snagu 1. siječnja 2025., trajat će dvije godine s mogućnošću produžetka.
Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) objavila je rezultate najnovijeg istraživanja HUDI Digitalni AdEx za 2023. godinu. Istraživanje je treću godinu zaredom proveo Momentum, austrijska agencija s više od 15 godina iskustva u istraživanju AdEx-a, uz podršku Ipsos Hrvatska. Ukupno je uloženo 280 milijuna eura neto u digitalno oglašavanje u Hrvatskoj u 2023. godini, uz rast od 12,4% u usporedbi s prošlogodišnjom stagnacijom.
Google News Initiative i HUDI udružili snage s ciljem unapređenja digitalnog novinarstva u Hrvatskoj
S društvenim medijima kao sve važnijim bojištima za angažman i pažnju potrošača, posebice mladih potrošača, razumijevanje dinamike suradnje s influencerima, ali i njihove odgovornosti prema društvu i novim generacijama, nikada nije bilo važnije. Upravo to će biti tema velike konferencije “INFLU-FEED 2024”, 4. lipnja 2024. u zagrebačkom Z centru, u organizaciji HUDI člana Motus Medije i Uredom Europskog parlamenta u Hrvatskoj, Hrvatskom turističkom zajednicom, Veleučilištem Bernays i Logobox.agency kao partnerima.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookies) kako bi pružila najbolje iskustvo pregledavanja. Korištenjem web stranice pristajete na njihovu uporabu, dok blokiranjem kolačića i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine mogućnosti neće biti dostupne.