Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) objavila je rezultate najnovijeg istraživanja HUDI Digitalni AdEx za 2023. godinu. Istraživanje je treću godinu zaredom proveo Momentum, austrijska agencija s više od 15 godina iskustva u istraživanju AdEx-a, uz podršku Ipsos Hrvatska. Ukupno je uloženo 280 milijuna eura neto u digitalno oglašavanje u Hrvatskoj u 2023. godini, uz rast od 12,4% u usporedbi s prošlogodišnjom stagnacijom.
Google News Initiative i HUDI udružili snage s ciljem unapređenja digitalnog novinarstva u Hrvatskoj
S društvenim medijima kao sve važnijim bojištima za angažman i pažnju potrošača, posebice mladih potrošača, razumijevanje dinamike suradnje s influencerima, ali i njihove odgovornosti prema društvu i novim generacijama, nikada nije bilo važnije. Upravo to će biti tema velike konferencije “INFLU-FEED 2024”, 4. lipnja 2024. u zagrebačkom Z centru, u organizaciji HUDI člana Motus Medije i Uredom Europskog parlamenta u Hrvatskoj, Hrvatskom turističkom zajednicom, Veleučilištem Bernays i Logobox.agency kao partnerima.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookies) kako bi pružila najbolje iskustvo pregledavanja. Korištenjem web stranice pristajete na njihovu uporabu, dok blokiranjem kolačića i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine mogućnosti neće biti dostupne.