Neponovljiva atmosfera, dupkom pune dvorane, kvalitetne i aktualne teme, globalni lideri te punjenje kreativnih baterija u proljetnom ambijentu rovinjskoga hotela Lone među domaćim liderima iz svijeta tržišnih komunikacija – u punom su jeku pripreme za nove Dane komunikacija, koji će od 11. do 14. travnja u Rovinju okupiti brojnu zajednicu komunikatora. Objavljen je službeni raspored festivala, a sudionici će se i ove godine moći uključiti u cijeli niz zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju.
DIGITAL DIALECTICS: LOCAL VS. GLOBAL SUBSCRIPTION TRENDS POWERED BY HUDI
U 2024. godini ključna uloga medija u pružanju pouzdanih informacija prepoznata je u različitim globalnim izazovima, uključujući zabrinutost za ljudska prava, nastavak rata u Ukrajini, ekonomske promjene i sukob Izraela i Hamasa. Dolazak generativne umjetne inteligencije dodatno je transformirao novinarsku industriju, označivši značajnu promjenu tehnologije. Uzevši sve navedeno u obzir, na panelu će se diskutirati o financijskim i tehnološkim preprekama s kojima se mediji suočavaju s posebnim naglaskom na digitalnu strategiju, a svoje će iskustvo s nama podijeliti predstavnici HUDI-ja Maja Maldini (WAN-IFRA Women in News, HUDI Digital subscription Taskforce Member) i Vanja Prahić (direktor digitalnog razvoja i izvedbe, 24sata, HUDI Digital Subscription Taskforce President), a u ulozi moderatora bit će Matej Lončarić (glavni direktor digitalnog poslovanja, CME Adria, predsjednik HUDI-ja).
PREMIJERNO: ČETVRTA FESTIVALSKA DVORANA
Tijekom tri festivalska dana Dani komunikacija ugostit će brojne predavače svjetskoga glasa tijekom dana, a večeri će biti posvećene dodjelama nagrada najboljima u industriji, a potom i slavljenju uspjeha. Uz glavnu dvoranu AAA, koja će biti središnje mjesto okupljanja DK zajednice od jutra do mraka, kao i dvoranu BEE te DK LLLounge, koji su mjesto najzanimljivijih rasprava, dijeljenja dojmova, prikupljanja znanja i tipično-netipičnoga preispitivanja komunikacijskoga svijeta – DK zajednica od ove se godine širi i na četvrtu dvoranu ŠŠŠumicu powered by Addiko Bank. Ova festivalska lokacija otvorenoga je tipa te će sudionicima omogućiti praćenje u silent varijanti sa slušalicama za potpunu koncentraciju ili bez slušalica uz čašicu razgovora s kolegama, u opuštenoj DK maniri.
MILJENICI SVJETSKE INDUSTRIJE U ROVINJU
Podsjetimo, iz sjajan domaći program, najavljen je i niz predavača glavne dvorane izuzetnog postava tipično-netipičnih Dana komunikacija – sudionicima će se u Rovinju pridružiti i svjetski poznati bihevioralni ekonomist, psiholog i znanstvenik koji se bavi ljudskim ponašanjemDan Ariely; kreativni buntovnik iz Azije s više od tisuću priznanja za svoj radEugene Cheong powered by ENNA; futuristica i stručnjakinja svjetskoga glasa koja znanošću dekonstruira stres i motivaciju Shivvy Jervis; vodeći komunikator Googleova AI Laba Deepmind, SpaceX-a i Facebooka Dex Hunter-Torricke powered by Google; prva odvjetnica specijalizirana za regulacije i autorska prava videoigara koja će nas povesti na putovanje kroz kontroverzni metaverse Micaela Mantegna; neuroznanstvenik svjetskoga glasa i predvodnik nove generacije marketinških lidera Moran Cerf powered by Hrvatski Telekom; osnivač viralnih Facebook stranica UNILAD i LADbible i jedan od prvih koji su shvatili koliko društvene mreže mogu biti istinski utjecajne Alex Partridge powered by Konzum; najveći prankster današnjice u još jednoj proslavljenoj ulozi Oobah Butler; brend-strateg svjetske reputacije koji stvara jedinstvena iskustva brendova, predvodeći ih do njihovih poslovnih ciljeva Brian Collins; proslavljeni umjetnik, dizajner, ilustrator, muralist i autor koji je dizajnirao i naslovnice Timea Timothy Goodman; kreativka, edukatorica i stručnjakinja za fluidnu komunikaciju među pojedincima – a naročito brendovima, koje uči kako komunicirati samouvjerenije i inkluzivnije Ruby Rare; osnivač notornoga američkog Fyre Festivala Billy McFarland; globalno nagrađivani govornik, autor i komunikacijski trener koji tvrtke, menadžere i lidere pretvara u majstore komunikacije Marnick Vandebroek; marketinška stručnjakinja specijalizirana za rast brendova te autorica bestsellera The Laws of Brand Storytelling Jessica Gioglio – te niz drugih velikih svjetskih imena industrije koja će ponuditi neprocjenjiva iskustva, zavidna znanja i vrhunske uvide.
Prijave za sudjelovanje moguće su na službenoj stranici festivala, a za članove HUDI-ja organizatori su osigurali poseban popust na kotizacije. Više informacija možete pronaći na: https://danikomunikacija.com/tickets.