Regionalna publika

Novi portal na tržištu: VirtualnaStvarnost.net

Autor: miab
event 16.05.2022.
Portal Virtualna stvarnost brzo je naišao na interes kod regionalne publike

Stručne informacije o virtualnoj stvarnosti postaju sve traženije, a na našem tržištu osvanuo je novi medij koji se bavi svjetskim trendovima – virtualnastvarnost.net.

Virtualna stvarnost novi je specijalizirani medij namijenjen informiranju čitatelja o novostima iz svijeta virtualne stvarnosti. S radom je počeo nedavno i nakon kratkog vremena našao svoju znatiželjnu, ali i vrlo zahtjevnu regionalnu publiku. Osim što se bavi temama virtualnog svijeta, redakcija će se posvetiti prvenstveno recenziranju novih proizvoda na tržištu i mogućnostima koje ona nude.

Teme će obuhvatiti i tehnološka dostignuća kao i rješenja svih oblika proširenih stvarnosti, kaže jedan od suosnivača portala, ujedno i član HUDI-ja uz tvrtku Prilika, Ante Fumić:

Prošetat ćemo virtualnim svjetovima te ćemo dijelove realnog svijeta ponijeti sa sobom u virtualne. Predstavit ćemo nove uređaje i aplikacije, isprobati ih te tragati za novim oblicima primjene u svakodnevnom životu. U rubrici Financije dobit ćete pregled tržišta iz financijske perspektive te čitati o poslovanju tehnoloških kompanija. Činjenica da svakog dana bilježimo sve veći broj čitatelja iz regije sama govori o tome da je virtualna stvarnost svakako budućnost.

Napominje i kako se radi o neiscrpnoj temi koja je napokon doživjela ozbiljnu fazu razvoja jer, iako su koncepti proširenih stvarnosti poznati već desetljećima, pod povećalo javnosti došli su unazad deset godina. 

Oculus je temelje današnje slave postavio na Kickstarteru 2013. Nedugo nakon pojavile su se Google Cardboard, Samsung Gear VR te Playstation VR. Gradom ste sigurno viđali ljude koji love Pokemone kroz Pokemon Go, a možda znate nekoga tko živi na Second Lifeu ili gradi nešto u Minecraftu.

Ne treba zanemariti ni kako je krajem prošle godine Facebook promjenom branda u ime Meta zaludio javnost i pojmom “Metaversa” najavio veliku prekretnicu u poslovanju. Neke od hrvatskih tvrtki već su poduzele ozbiljne korake i proširile svoje poslovanje na virtualne svjetove, a redakcija Virtualne stvarnosti će ih s radošću medijski pratiti.

Za sve upite, kritike i komentare, možete im se obratiti na redakcija@virtualnastvarnost.net

HUDI na društvenim mrežama