Ove godine, za prestižnu SoMo Borac nagradu pristiglo je više od 230 prijava u dvije kategorije – SoMo Advertising i SoMo Media, a žiri je odabrao projekte koji ulaze u uži izbor za SoMo Media i SoMo Advertising kategorije.
Proces žiriranja sastoji se od dva kruga – u prvom krugu žiri je odabrao radove iz svake kategorije koji ulaze u uži izbor, a slijedi drugi krug koji uključuje odabir troje dobitnika po kategoriji koji će biti nagrađeni i objavljeni na dodjeli u Zagrebu.
Osim novog izdanja konferencije, ovogodišnja dodjela nagrada sadržava i nove SoMo Advertising kategorije – Best Digital OOH i TikTok, a SoMo Media,nagrada koja je po prvi prvi put uvedena 2022. godine, zabilježila je rast prijava preko 25%. Miran Pavić, predsjednik SoMo Media žirija i CEO Telegrama, dao je osvrt na iskustvo odabira projekata koji ulaze u uži krug natjecanja: “U svakodnevnom poslu dobar dio dana provodim u tablicama, a analiza financijskih i operativnih izvještaje naprosto me smiruje. No stvarno zadovoljstvo u ovom poslu pružaju super tekstovi i specijali, kampanje i proizvodi, novi projekti. Zato mi je posebno drago što ove godine imam priliku biti predsjednik žirija medijskog dijela nagrada SoMo Borac, koje će biti dodijeljene na konferenciji organiziranoj u partnerstvu s Hrvatskom udrugom digitalnih izdavača (HUDI). Zaista je fascinantna količina sjajnih radova koje smo imali prilike pregledati i ocjenjivati u prvom krugu, posebno s medijskih tržišta koja ne pratimo svakodnevno. Mediji na ovim prostorima imaju bezbroj problema, ali zbilja se rade i uistinu fenomenalne stvari.”
Obzirom na rekordan broj prijava koji je ove godine prešao brojku od 230 prijavljenih radova, žiri je odradio iznimno zahtjevan posao u prvom krugu odabira projekata. Maja Grbović, predsjednica SoMo Advertising žirija i voditeljica službe za medije u Mercator-S, istaknula je kako je odabir ‘najboljih od najboljih’ zaista bio izazov s obzirom na broj radova, ali i izuzetno zanimljivo jer kroz toliko radova shvati da je kreativnost i inovacija prisutna u regionalnom digitalnom svijetu te nastavlja: “Bilo je inspirirajuće vidjeti kako kreativni umovi iz regije prepoznaju potencijal digitalnih medija i koriste ih na načine koji nas iznenađuju i oduševljavaju. Želim istaknuti da je SoMo Borac dokaz da regionalna tržišta i naše ideje ne zaostaju za svjetskim standardima. Ovaj izazovni put odabira radova nije bio samo moj, već je rezultat predanog rada cijelog žirija. Naša selekcija radova u užem izboru odražava pažljivu analizu i duboki trud uložen u ovaj proces. S nestrpljenjem iščekujem vidjeti koji će radovi na kraju osvojiti priznanja na ovogodišnjem SoMo Borcu.”.
Ugledni domaći i inozemni stručnjaci na SoMo Borcu dijelit će svoje znanje s ciljem pozicioniranja i razvoja struke u regiji, a nakon razmjene znanja i iskustava, slijedi dobro poznat najbolji party u gradu koji ni ove godine neće razočarati. Sve projekte koji su ušli u uži krug izbora za ovogodišnju nagradu možete pogledati OVDJE.
Sve novosti o SoMo Borcu možete pratiti putem SoMo Borac newslettera, na web stranici te na SoMo Borac Facebooku, Instagramu i LinkedInu. Pratite i zanimljive sugovornike u podcastu SoMoCast, koji je realiziran sa streaming platformom Voyo: YouTube, Spotify, Deezer, Apple Podcasts i Google Podcasts.