Cilj seminara bio je upoznati urednike i novinare sa zakonskom regulativom Europske unije o načinu praćenja izbora i izbornih kampanja te analizirati aktualne teme, od predizbornih dezinformacija, preko vladavine prava, do SLAPP (eng. Strategic Lawsuit Against Public Participation) tužbi i borbe protiv lažnih vijesti.
U okviru programskog dijela „Nacionalni plan oporavka i otpornosti i provjere činjenica u Hrvatskoj“ održano je i predstavljanje projekata koji su sufinancirani kroz fondove Europske unije, među kojima je i projekt usmjeren na suzbijanje širenja dezinformacija i lažnih vijesti u sektoru turizma, čiji je nositelj Sveučilište VERN’, a partner je HUDI – Hrvatska udruga digitalnih izdavača.
U tematskoj panel diskusiji koju je moderirala Andrea Čović Vidović, v. d. voditeljice Predstavništva EK u RH i voditeljica medijskog tima, gostovali su Robert Tomljenović iz Agencije za elektroničke medije, Nika Šiprak Wendling iz Centra za nestalu i zlostavljanu djecu te Vanja Koljan sa Sveučilišta VERN’, koji je okupljenim predstavnicima lokalnih medija i predstavio projekt osnivanja VERN’ovog fact-checking servisa, TurFacto.
Nositelj projekta je Sveučilište VERN’, a partneri na projektu su Agencija za elektroničke medije i Hrvatska udruga digitalnih izdavača.
Fotografije © Predstavništvo Europske komisije u Republici Hrvatskoj
Financira Europska unija – NextGenerationEU. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.