“Još jednom dokazali smo da regija prati trendove, da se digital razvija i na samom je vrhuncu stvaranja sjajnih kampanja i proizvoda. U advertising streamu ove je godine uvjerljivo najpopularnija kategorija Digitalna aktivacija, dok je u medijskom kategorija Best storytelling dobila najviše prijava. Mogu samo reći da se veselim vidjeti koji će projekti oboriti žiri s nogu, te da sam jako ponosna na sve što smo dosada napravili za razvoj digitalne zajednice cijele regije”, izjavila je Ružica Vrdoljak Ličina, izvršna direktorica SoMo Borca.
Ove godine uvedene su dvije nove kategorije, ‘Digital product’ u advertising streamu te ‘Best media Feature’ u medijskom. Kategorija Digital product pod pokroviteljstvom Fonoe zabilježila je velik interes. Više od 20 pristiglih prijava pokazuje snažan trend rasta i razvoja digitalnih proizvoda u Hrvatskoj i regiji. Fonoa je unijela pravu revoluciju u digitalizaciju poreza jer je prva u svijetu razvila integriran sustav za oporezivanje globalnih transakcija koju koriste svjetski tech lideri poput Ubera, Della, Lenova, Bolta, Glova, Zooma, Intuita, Snapa i Netflixa, a dnevno obrađuju više desetaka milijuna transakcija.
“Kroz pokroviteljstvo nove kategorije želimo potaknuti razvoj i osmišljavanje digitalnih proizvoda u Hrvatskoj i regiji. Iz vlastitog primjera znamo koliko je to težak i zahtjevan posao, ali i uzbudljiv, jer imaš priliku mijenjati kako svijet funkcionira. Naše rješenje pomoglo je navećim svjetkim kompanijama, što znači da kvalitetan digitalni proizvod nema granice”, rekao je Davor Tremac, glavni izvršni direktor i suosnivač tvrtke Fonoa.
Sve novosti oko ovogodišnjeg izdanja možete pratiti na SoMo Borac newsletteru, na web stranici te na SoMo Borac Facebooku, Instagramu i LinkedInu, a ne propustite i nove epizode treće sezone podcasta.