HUDI SUORGANIZATOR SOMOBORCA

SoMo Borac i Aleph donose najnovije uvide u navike digitalne publike

Autor: ivasalam
event 31.07.2024.
SoMoBorac

Ove će godine SoMo Borac, u suorganizaciji s HUDI-jem, ugostiti jedne od najvećih tehnoloških platformi, a diskutirat će se o nekim od najaktualnijih tema digitalnog marketinga.

Zagreb, 31. srpnja 2024. – Uspješna suradnja između SoMo Borca i Alepha kao glavnog sponzora najvažnijeg digitalnog regionalnog događaja nastavlja se treću godinu za redom s fokusom na ostvarivanje zajedničkih ciljeva u području razvoja digitalne ekonomije i promicanja digitalnog marketinga diljem regije. Ovogodišnje izdanje SoMo Borca održat će se 25. listopada u prostorima Studentskog centra u Zagrebu, a neke od ključnih tema konferencije svakako će biti i zaključci najnovijeg Alephovog istraživanja Media Essentials koje je pokazalo zanimljive zaključke između medijskih publika u Hrvatskoj i Srbiji.

SoMo Borac jedan je od najvećih i najrelevantnijih događaja u području digitalnog marketinga u ovoj regiji te je postao centar za razmjenu znanja, najnovijih trendova i primjera iz prakse od kojih svi mogu nešto naučiti. Aleph je pak aktivni sudionik u digitalnom ekosustavu i predstavnik vodećih digitalnih medijskih platformi poput Amazona, Digital Turbinea, Microsofta, Reddita, Spotifyja, Snapchata, Pinteresta, TikToka, Twittera i Twitcha. Želimo nastaviti podizati svijest o važnosti visokih standarda performans marketinga i inovativnih rješenja unutar digitalnog oglašavanja na ovim prostorima. Upravo smo produžili naše partnerstvo s TikTokom u ovoj regiji, a dovodimo i Pinterest na lokalno tržište. Ove će godine SoMo Borac ugostiti jedne od najvećih tehnoloških platformi, a diskutirat će se o nekima od najaktualnijih tema digitalnog marketinga”, rekla je Ivanka Mabić Gagić, izvršna direktorica hrvatskog ogranka Alepha.

Rezultati ranije spomenutog istraživanja pod nazivom Media Essentials otkrivaju izraženu generacijsku podjelu u medijskim preferencijama među mladima. Generacija Z, kako u Hrvatskoj tako i u Srbiji, pokazuje znatno jaču sklonost platformama kao što su Snapchat, Twitch, Spotify i TikTok, što naglašava važnost razumijevanja generacijskih razlika i prilagođavanja marketinških strategija u skladu s tim.

Osim toga, objave na društvenim mrežama i TV reklame su dva najutjecajnija medija na odluke o kupnji. Međutim, njihov utjecaj znatno varira među dobnim skupinama. Mlađe generacije su daleko više pod utjecajem objava na društvenim mrežama, dok taj utjecaj opada s porastom dobi, osobito među onima starijim od 65 godina. S druge strane, TV reklame imaju minimalan utjecaj na mlađe generacije, ali postaju sve utjecajnije među starijim demografskim skupinama, osobito onima starijima od 55 godina. Da bi se zaista doprijelo do mlađih generacija, marketinški stručnjaci moraju prioritet staviti na kreativnost i humor u svojim kampanjama, prihvaćajući interaktivne formate koji prikazuju proizvode i potiču osjećaj zajedništva.

Detaljni rezultati i cjelokupno istraživanje dostupni su na službenoj web stranici Alepha, gdje se mogu pronaći svi relevantni podaci i analize.

Iz godine u godinu, na dodjeli nagrada SoMo Borac, dodjeljuje se i „Special mention by Aleph” za projekte koji reflektiraju visoke standarde performans marketinga. Dobitnik se bira među svim projektima prijavljenim u kategorije SoMo Growth i SoMo Global.

“U kategoriji Special mention by Aleph award, naglašavamo inovaciju i najbolju uporabu dostupnih alata i rješenja unutar performans marketinga. Nadalje, rezultati istraživanja Media Essentials koje je okupilo 23,400 ispitanika diljem svijeta, a 3,200 njih pripada području Balkana (Hrvatska, Srbija, Bugarska, Rumunjska) također će se prikazati regionalnoj publici na SoMo Borcu”, dodaje Ivanka Mabić Gagić.

Cilj ove nagrade je istaknuti učinkovitost i inovativnost u digitalnom marketingu, dok se istodobno potiču i nagrađuju oni najbolji iz industrije. Među brojnim sadržajem, naglasak će biti i na kampanjama koje se efikasno služe AI tehnologijom, platformama za podatke o korisnicima (CDP – customer data platform) te svima onima koji primjenjuju napredne metode mjerenja. Pobjednika će izabrati sudstvo u sastavu Aleph tima.

SoMo Borac ove će se ove godine održati 25. listopada u prostoru zagrebačkog Studentskog Centra, a sve novosti oko ovogodišnjeg izdanja možete pratiti na SoMo Borac newsletteru, na web stranici te na SoMo Borac Facebooku, Instagramu i LinkedInu. Dok čekate najnovije informacije o tome što organizatori pripremaju ove godine, na YouTube kanalu poslušajte prošlogodišnja predavanja.

HUDI na društvenim mrežama

Hudi
Privacy Overview

Kako bismo Vam osigurali korisničko iskustvo kakvo i sami priželjkujete, na našoj internetskoj stranici koristimo kolačiće i druge tehnologije putem kojih se obrađuju vaši osobni podaci. Voditelj obrade Vaših podataka je Hrvatska udruga digitalnih izdavača.

Kolačići koji su kategorizirani kao "Nužni kolačići" pohranjuju se u Vašem pregledniku jer su neophodni za omogućavanje osnovnih funkcija stranice. Njih ne možete isključiti i za njih, sukladno važećim propisima, ne prikupljamo Vašu privolu.

Također koristimo kolačiće trećih strana koji nam pomažu analizirati kako koristite ovo web mjesto te pohranjuju Vaše postavke. Ovi kolačići će biti pohranjeni u Vašem pregledniku samo uz Vaš prethodni pristanak. Možete odlučiti omogućiti ili onemogućiti neke ili sve ove kolačiće, ali onemogućavanje nekih od njih može utjecati na Vaše iskustvo pregledavanja.

Više o kolačićima možete pročitati ovdje.

Vaša prava su pravo na pristup, pravo na brisanje, pravo na ispravak, pravo na prigovor, pravo na prenosivost te pravo na ograničenje obrade. Privolu u bilo kojem trenutku možete povući. Detaljnije o svojim pravima možete saznati u Pravilima privatnosti.