U svibnju su hrvatski portali dosegli 2,48 milijuna jedinstvenih čitatelja, odnosno 96% internetske populacije u dobi od 15 do 75 godina, koji su zajedno proveli više od 18 milijuna sati na portalima.*" /> U svibnju su hrvatski portali dosegli 2,48 milijuna jedinstvenih čitatelja, odnosno 96% internetske populacije u dobi od 15 do 75 godina, koji su zajedno proveli više od 18 milijuna sati na portalima.*" /> Što je HUDI mjerenje posjećenosti web stranica? – Hudi
MJERENJE POSJEĆENOSTI WEB STRANICA

Što je HUDI mjerenje posjećenosti web stranica?

Autor: ivasalam
event 02.06.2025.

HUDI je u partnerstvu s Ipsosom, pokrenuo prvi službeni sustav za mjerenje posjećenosti web stranica koji obuhvaća sve relevantne hrvatske medije.
U svibnju su hrvatski portali dosegli 2,48 milijuna jedinstvenih čitatelja, odnosno 96% internetske populacije u dobi od 15 do 75 godina, koji su zajedno proveli više od 18 milijuna sati na portalima.*

Zahvaljujući DotMetrics metodologiji, koriste se najnapredniji algoritmi i analitički alati za precizno praćenje posjeta, čak i bez 3rd party kolačića. To znači da dobivaš pouzdane podatke o tome tko čita tvoj sadržaj, kada, gdje i kako.

📈 Redoviti izvještaji uključuju ključne metrike poput:

  • stvarnog broja korisnika
  • prikaza stranica
  • vremena zadržavanja
  • demografskih podataka i interesa

Svi podaci su vizualno prikazani, jednostavni za korištenje i spremni za tvoje izvještaje, prezentacije i strategije.

✅ HUDI je jedini službeni pružatelj mjerenja posjećenosti hrvatskih portala

✅ Svi relevantni domaći mediji već su uključeni

✅ Mjerenje je objektivno, pod nadzorom stručnog tijela

*Izračun se temelji na broju stanovnika od 15 do 75 godina prema DZS-u, uz primjenu postotka korisnika interneta sukladno Ipsos Establishment istraživanju i podataka o ukupnom dosegu web stranica iz Dotmetricsa.


Važni dokumenti:

HUDI na društvenim mrežama