Pridružite nam se

Kreirajmo zajedno budućnost digitalnog medijskog prostora u Hrvatskoj!

Uključite se

HUDI mjerenje posjećenosti web stranica

U studenom su hrvatski portali zadržali vrlo visok doseg od 2,52 milijuna jedinstvenih čitatelja, čime se nastavlja niz mjeseci u kojima pokrivaju gotovo cijelu internetsku populaciju od 15 do 75 godina.

Novosti

HUDI GODIŠNJA SKUPŠTINA

Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) održala je godišnju skupštinu na kojoj su okupljeni članovi i stručnjaci analizirali ključne regulatorne promjene na europskoj razini, razmotrili izazove umjetne inteligencije u medijskom sektoru te definirali strateške prioritete za razdoblje pred nama

Zagreb domaćin prve konferencije o konstruktivnom novinarstvu

Više od 300 stručnjaka i studenata raspravljalo o novinarstvu koje jača povjerenje publike i donosi pozitivne promjene u sklopu prve međunarodne konferencije „Konstruktivno novinarstvo: Korak prema vijestima kakve trebamo“

NAJAVA KONFERENCIJE

Međunarodna konferencija u Zagrebu o budućnosti novinarstva i povjerenju publike

Što je HUDI?

Vodeće strukovno udruženje za okupljanje online medija i ostalih industrija koje sudjeluju u digitalnom izdavaštvu i oglašavanju.

1.

Tim koji radi na konceptu​
jedinstvenog mjerenja za sve portale,​
odnosno tržišne monete.

2.

Tim zadužen za analizu i unaprjeđenje digitalnog AdExa na hrvatskom tržištu.

3.

Tim koji prolazi kroz sve pravne​
odluke vezane uz poslovanje subjekata na internetskom tržištu.

4.

Tim zadužen za razvoj i implementaciju strategija za poboljšanje dostupnosti, kvalitete i dosega regionalnih i tematskih medijskih portala u Hrvatskoj.​

5.

Tim zadužen za praćenje tržišta digitalnih pretplata i razvoj novih strategija, tehnologija i procesa u cilju pružanja najboljeg korisničkog iskustva te povećanja povrata ulaganja.

6.

Tim zadužen za istraživanje novih tehnologija oglašavanja te potencijalnih načina unapređenja postojećih rješenja.​

7.

Tim zadužen za razvoj metodologije provjere činjenica, identifikaciju upitnih vijesti, stvaranje medijskih sadržaja za borbu protiv dezinformacija i osvještavanju javnosti.

8.

Tim zadužen za analizu i zagovaranje pravednije regulacije globalnih tehnoloških platformi, zaštitu interesa domaćih medija i oglašivača te jačanje transparentnosti i održivosti digitalnog tržišta u Hrvatskoj.

1.

Od više izviđača mjerenja posjećenosti web stranica do nestandardiziranih metrika uspješnosti svih formata digitalnog oglašavanja, izazova s podatkovne strane ima mnogo.

2.

Nije tajna da su posljednje godine izazovne za izdavače s poslovne strane, a sve vodi do neodrživog poslovnog modela za većinu sudionika na tržištu.

3.

Strukovna koordinacija u digitalnom segmentu poslovanja do sada nije postojala, što je dovelo do zaostajanja u razvoju.

4.

Dok s jedne strane imamo trend spuštanja agencijskih provizija, s druge raste količina nestandardiziranih pitcheva za digitalne medijske budžete.

Tko su ljudi iza HUDI-ja?

Osnivač i direktor, Telegram Media Grupa

Direktor i član uprave, 24sata

Direktor pravnih i regularnih poslova, RTL Hrvatska

Direktorica digitalnog odjela, Nova TV

Član Upravnog Odbora, Hanza Media

Direktor razvoja sadržaja, Index promocija

Izvršni direktor i član uprave, 24sata, Styria

Osnivači HUDI-ja

Newsletter

Dobivajte vijesti o digitalnoj industriji u svoj sandučić!

Hudi
Privacy Overview

Kako bismo Vam osigurali korisničko iskustvo kakvo i sami priželjkujete, na našoj internetskoj stranici koristimo kolačiće i druge tehnologije putem kojih se obrađuju vaši osobni podaci. Voditelj obrade Vaših podataka je Hrvatska udruga digitalnih izdavača.

Kolačići koji su kategorizirani kao "Nužni kolačići" pohranjuju se u Vašem pregledniku jer su neophodni za omogućavanje osnovnih funkcija stranice. Njih ne možete isključiti i za njih, sukladno važećim propisima, ne prikupljamo Vašu privolu.

Također koristimo kolačiće trećih strana koji nam pomažu analizirati kako koristite ovo web mjesto te pohranjuju Vaše postavke. Ovi kolačići će biti pohranjeni u Vašem pregledniku samo uz Vaš prethodni pristanak. Možete odlučiti omogućiti ili onemogućiti neke ili sve ove kolačiće, ali onemogućavanje nekih od njih može utjecati na Vaše iskustvo pregledavanja.

Više o kolačićima možete pročitati ovdje (potrebno je umetnuti hpyperlink koji vodi na Pravila o korištenju kolačića).

Vaša prava su pravo na pristup, pravo na brisanje, pravo na ispravak, pravo na prigovor, pravo na prenosivost te pravo na ograničenje obrade. Privolu u bilo kojem trenutku možete povući. Detaljnije o svojim pravima možete saznati u Pravilima privatnosti.