U prostorima studentskog centra u Zagrebu održat će se i druga po redu cjelodnevna konferencija koja dovodi ugledna imena iz svijeta digitala. Prva četiri predavača objavljena su na web stranici SoMo Borca, a organizatori su najavili tri nova imena koji će svoja iskustva podijeliti s publikom.
Ansgar Wollnik na poziciji Senior Solution Sales Specialista u Adobe-u, zadužen je za kreiranje najboljeg personaliziranog korisničkog iskustva. Razvoj baziran na podacima stvara dodatnu vrijednost tvrtkama iz područja marketinga i IT-a u Švicarskoj, Austriji i istočnoj Europi. U predavanju “AI-Driven Personalization: Transforming Customer Journeys“ otkrit će kako iskoristiti snagu Adobe-a i AI-ja za stvaranje prilagođenih korisničkih iskustava kroz sve kanale brenda. Na SoMo Borcu otkrit će kako iskoristiti umjetnu inteligenciju na najbolji mogući način s ciljem stvaranja personalizacije korisničkog iskustva koje potiče angažman i odanost korisnika.
Sofascore je pronašao formulu za stvaranje mreže od više od 20 milijuna ljudi, povezujući sport i tehnologiju. Ema Gomerčić, Head of Brand&Content, zadužena je za upravljanje društvenim mrežama Sofascorea koje ukupno imaju više od 2 milijuna pratitelja. Vodi social tim baziran u Hrvatskoj, zajedno s timovima u Brazilu, Argentini i Maroku, a u svom predavanju “7 (auto)golova u 7 godina social tima” podijelit će ključne trenutke djelovanja i razvoja tima koji čine uspjesi, greške, ali i svakako lekcije.
Kreativni direktor agencije Imago, Jerko Mihaljević, objasnit će zašto se agencije “muče” naplatiti radove napravljene uz pomoć umjetne inteligencije i što nam to govori o AI-ju i kreativnosti u predavanju pod nazivom “AI i agencijski kreativni proces”. U svom izlaganju govorit će o odnosu AI-a i toga što doživljavamo kao kreativnost.
Konferencija, dodjela i party održat će se u Studentskom centru u Zagrebu, a svoje ulaznice možete kupiti na web stranici SoMo Borca. Pratite i najvažnije novosti, osim na webu, na SoMo Borac newsletteru te na SoMo Borac Facebooku, Instagramu i LinkedInu, a ne propustite i nove epizode treće sezone podcasta.