Najava novih govornika

Stručnjaci iz Adobea, Sofascorea i kreativne agencije Imago održat će predavanje na SoMo Borac konferenciji

Autor: ivasalam
event 04.10.2024.
Upoznajte predavače!

Za regionalnu nagradu SoMo Borac koja se dodjeljuje u ukupno 17 kategorija, pristigao je rekordan broj prijava. Žiri sastavljen od najboljih stručnjaka regije ocjenjivat će više od 235 digitalnih projekata od kojih će 17 najboljih primiti svoje nagrade 25. listopada u Zagrebu.

U prostorima studentskog centra u Zagrebu održat će se i druga po redu cjelodnevna konferencija koja dovodi ugledna imena iz svijeta digitala. Prva četiri predavača objavljena su na web stranici SoMo Borca, a organizatori su najavili tri nova imena koji će svoja iskustva podijeliti s publikom.

Ansgar Wollnik na poziciji Senior Solution Sales Specialista u Adobe-u, zadužen je za kreiranje najboljeg personaliziranog korisničkog iskustva. Razvoj baziran na podacima stvara dodatnu vrijednost tvrtkama iz područja marketinga i IT-a u Švicarskoj, Austriji i istočnoj Europi. U predavanju “AI-Driven Personalization: Transforming Customer Journeys“ otkrit će kako iskoristiti snagu Adobe-a i AI-ja za stvaranje prilagođenih korisničkih iskustava kroz sve kanale brenda. Na SoMo Borcu otkrit će kako iskoristiti umjetnu inteligenciju na najbolji mogući način s ciljem stvaranja personalizacije korisničkog iskustva koje potiče angažman i odanost korisnika.

Sofascore je pronašao formulu za stvaranje mreže od više od 20 milijuna ljudi, povezujući sport i tehnologiju. Ema Gomerčić, Head of Brand&Content, zadužena je za upravljanje društvenim mrežama Sofascorea koje ukupno imaju više od 2 milijuna pratitelja. Vodi social tim baziran u Hrvatskoj, zajedno s timovima u Brazilu, Argentini i Maroku, a u svom predavanju “7 (auto)golova u 7 godina social tima” podijelit će ključne trenutke djelovanja i razvoja tima koji čine uspjesi, greške, ali i svakako lekcije.

Kreativni direktor agencije Imago, Jerko Mihaljević, objasnit će zašto se agencije “muče” naplatiti radove napravljene uz pomoć umjetne inteligencije i što nam to govori o AI-ju i kreativnosti u predavanju pod nazivom “AI i agencijski kreativni proces”. U svom izlaganju govorit će o odnosu AI-a i toga što doživljavamo kao kreativnost.

Konferencija, dodjela i party održat će se u Studentskom centru u Zagrebu, a svoje ulaznice možete kupiti na web stranici SoMo Borca. Pratite i najvažnije novosti, osim na webu, na SoMo Borac newsletteru te na SoMo Borac Facebooku, Instagramu i LinkedInu, a ne propustite i nove epizode treće sezone podcasta.

HUDI na društvenim mrežama