Naša radna skupina za standardizaciju oglasnih formata i mjerenja učinkovitosti kampanja posljednjih mjeseci imala je zadatak izračunati raspon prosječnog CTR-a (click-through rate) i viewable impressions na svojim portalima. Prvi rezultati su tu, a planiramo ih objavljivati periodično te uključivati više portala u računicu.
U infografici ispod pronađite prosječan raspon CTR-a i vidljivih impresija za formate:
- Desktop 300×600
- Desktop 970×250
- Mobile 300×250
- Mobile 300×600
Rezultati su podijeljeni i po tipu kreativa, odnosno HTML5, Image i Third Party.
Na podacima je radila i potvrđuje ih Radna skupina za standardizaciju oglasnih formata i mjerenja učinkovitosti kampanja Hrvatske udruge digitalnih izdavača koju čine RTL Hrvatska, 24sata, Index Promocija, Nova TV, Hanza Media, Telegram Media Grupa, Pametna kuća, Netokracija, Agroklub, Video Media i Midas Network.
Potrebno je napomenuti i kako su brojevi informativnog karaktera, ne obvezuju navedene medije u konkretnoj/zakupljenoj isporuci kampanje te predstavljaju očekivano ponašanje za preko 50% kampanja pod pretpostavkom normalne distribucije CTR-a i vidljivih impresija u ukupnom broju impresija.