U slučaju standardizacije oglasa, ovo tijelo radi na pronalaženju sredine između implementacije novih i sve agresivnijih formata i korisničkog iskustava uslijed implementacije tih formata.
U slučaju mjerenja učinkovitosti, radi na priručniku u kojem objašnjava kako se koristi pojedina metrika te olakšava članovima i čitavom tržištu snalaženje među šumom postojećih metrika.
Predsjednik radne skupine:
Dragan Jeličić, 24sata
Ostali članovi:
Sanja Čuić, Index Promocija
Đuro Vitković, Nova TV
Matija Stojanović, Hanza Media
Vedran Vereš, Telegram Media Grupa
Marko Matijević, Pametna kuća
Liliana Božić, Netokracija
Mario Ivić, Midas Network
Mario Relatić, Agroklub
Bojan Bernik, Video Media
Toni Janjiš, Tportal
Marko Mitrović, RTL Hrvatska
Asistenti članova:
Domagoj Vidović, RTL Hrvatska
Srđan Veldić, RTL Hrvatska
Melita Božić Borović, Nova TV
Zapisnike susreta pronađite ovdje. Zapisnici su dostupni samo za članove HUDI-ja (član ste, a nemate lozinku? Javite se na info@hudi.hr!).