2.

Standardizacija oglasnih formata i mjerenja učinkovitosti kampanja

Autor: miab
event 17.08.2021.

Od pronalaženja sredine između implementacije novih i sve agresivnijih formata i korisničkog iskustava uslijed implementacije tih formata do priručniak koji objašnjava kako koristiti pojedinu metriku, ova radna skupina nema lak zadatak.

U slučaju standardizacije oglasa, ovo tijelo radi na pronalaženju sredine između implementacije novih i sve agresivnijih formata i korisničkog iskustava uslijed implementacije tih formata.

U slučaju mjerenja učinkovitosti, radi na priručniku u kojem objašnjava kako se koristi pojedina metrika te olakšava članovima i čitavom tržištu snalaženje među šumom postojećih metrika.

Predsjednica radne skupine:

Marija Kopljar, RTL Hrvatska

Ostali članovi:

Dragan Jeličić, 24sata
Sanja Čuić, Index Promocija
Đuro Vitković, Nova TV
Matija Stojanović, Hanza Media
Vedran Vereš, Telegram Media Grupa
Marko Matijević, Pametna kuća
Liliana Božić, Netokracija
Mario Ivić, Midas Network
Mario Relatić, Agroklub
Bojan Bernik, Video Media

Asistenti članova:

Domagoj Vidović, RTL Hrvatska
Melita Božić Borović, Nova TV
Miro Miljković, Večernji list