KLIK, KLIK

Izračunali smo: Average CTR i Viewable Impressions

Autor: miab
event 03.02.2022.

Koliki je prosječan raspon CTR-a na banerima na portalima? A vidljivih impresija? Imamo prve brojke informativnog karaktera!

Naša radna skupina za standardizaciju oglasnih formata i mjerenja učinkovitosti kampanja posljednjih mjeseci imala je zadatak izračunati raspon prosječnog CTR-a (click-through rate) i viewable impressions na svojim portalima. Prvi rezultati su tu, a planiramo ih objavljivati periodično te uključivati više portala u računicu.

U infografici ispod pronađite prosječan raspon CTR-a i vidljivih impresija za formate:

  • Desktop 300×600
  • Desktop 970×250
  • Mobile 300×250
  • Mobile 300×600

Rezultati su podijeljeni i po tipu kreativa, odnosno HTML5, Image i Third Party.

Na podacima je radila i potvrđuje ih Radna skupina za standardizaciju oglasnih formata i mjerenja učinkovitosti kampanja Hrvatske udruge digitalnih izdavača koju čine RTL Hrvatska, 24sata, Index Promocija, Nova TV, Hanza Media, Telegram Media Grupa, Pametna kuća, Netokracija, Agroklub, Video Media i Midas Network.

Potrebno je napomenuti i kako su brojevi informativnog karaktera, ne obvezuju navedene medije u konkretnoj/zakupljenoj isporuci kampanje te predstavljaju očekivano ponašanje za preko 50% kampanja pod pretpostavkom normalne distribucije CTR-a i vidljivih impresija u ukupnom broju impresija.

HUDI na društvenim mrežama