Bliži se 13. izdanje SoMo Borca koji nagrađuje najbolje regionalne kampanje u Media i Advertising streamu. Za projekte koji će se ocjenjivati prijave su otvorene do 24.rujna, a službena dodjela održat će se 24. listopada u Mozaik event centru u Zagrebu.
Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI), u partnerstvu s agencijom Ipsos, pokrenula je prvi službeni sustav za mjerenje posjećenosti web stranica koji objedinjuje sve relevantne hrvatske medije. Riječ je o jedinstvenom projektu koji koristi naprednu DotMetrics metodologiju, a koji medijima svih veličina omogućuje objektivno, transparentno i precizno praćenje vlastitog digitalnog učinka – potpuno besplatno.
– Službeno su otvorene prijave za 13. izdanje SoMo Borac by Aleph, a svoje projekte možete prijaviti do 24. rujna! Prijavite svoje najbolje digitalne radove koji uključuju kampanje, medijske i advertising sadržaje i proizvode (poput aktivacija, webova, aplikacija…), te ih prepustite stručnom žiriju na ocjenjivanje. Biramo najbolje radove u čak 17 kategorija, a dodjela nagrada održat će se 24. listopada 2025.
Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) napravila je važan iskorak prema pravednijem digitalnom tržištu osnivanjem Radne skupine za BigTech. Ova inicijativa dolazi kao odgovor na sve izraženiju dominaciju globalnih tehnoloških platformi i potrebu za zaštitom interesa domaćih medija, oglašivača i šire javnosti.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookies) kako bi pružila najbolje iskustvo pregledavanja. Korištenjem web stranice pristajete na njihovu uporabu, dok blokiranjem kolačića i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine mogućnosti neće biti dostupne.