Maja Maldini, novopečena doktorica znanosti prošli mjesec obranila je doktorski rad na temu “Upotreba sustava upravljanja okolišem u poslovanju hrvatskih novinskih organizacija”. Razgovarali smo s Majom o procesu istraživanja i planovima za budućnost.
Istraživanje ulaganja oglašavanja u digitalne kanale temeljeno na potrošenim iznosima od strane hrvatskih izdavača i medijskih agencija i službeno prijavljenim iznosima prihoda tehnoloških platforma
Tijelo koje prolazi kroz sve pravne odluke vezane uz poslovanje subjekata na internetskom tržištu. U suradnji s relevantnim državnim tijelima, donosi preporuke ponašanja.
Tijelo zaduženo za razvoj i implementaciju strategija za poboljšanje dostupnosti, kvalitete i dosega regionalnih i tematskih medijskih portala u Hrvatskoj
Tijelo zaduženo za praćenje tržišta digitalnih pretplata i razvoj novih strategija, tehnologija i procesa u cilju pružanja najboljeg korisničkog iskustva te povećanja povrata ulaganja.
Od više izviđača mjerenja posjećenosti web stranica do nestandardiziranih metrika uspješnosti svih formata digitalnog oglašavanja, izazova s podatkovne strane ima mnogo.
Dobivajte vijesti o digitalnoj industriji u svoj sandučić!
Cookies
Naša web stranica koristi kolačiće (cookies) kako bi pružila najbolje iskustvo pregledavanja. Korištenjem web stranice pristajete na njihovu uporabu, dok blokiranjem kolačića i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine mogućnosti neće biti dostupne.