Ovogodišnji SoMo Borac održava se za manje od deset dana, a obećava biti najveći do sada, s rekordnim brojem prijava u 16 kategorija koje obuhvaćaju najbolje digitalne projekte iz regije.
Konačno su poznati projekti koji su ušli u samu završnicu odabira projekata koji zaslužuju titulu najboljih u regiji. Više od 80 članova stručnog žirija imalo je pred sobom zadatak odabrati najbolje od čak 235 projekata pristiglih u izbor za ovogodišnju dodjelu SoMo Borac nagrade.
Održana je treća po redu GAME CHANGER 3.0 konferencija
Game Changer je i službeno postao jedna od najvećih tehnoloških konferencija u regiji!
S više od 120 stručnih predavača i panelista te više od 1500 posjetitelja, konferencija je u četvrtak, 10. listopada 2024., u zagrebačkom Z centru te dvoranama CineStara nadmašila sva očekivanja, postavši ključni tehnološki događaj godine.
U cilju promicanja profesionalizma i etike u digitalnom novinarstvu, Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) donosi Smjernice o prenošenju medijskog sadržaja.
Tržište digitalnih pretplata u Hrvatskoj i dalje napreduje, s jasnim pokazateljima o njegovom dugoročnom potencijalu. U usporedbi s prethodnim istraživanjem, zabilježen je značajan rast broja pretplatnika. Za više informacija o ovim trendovima, pogledajte najnovije istraživanje.
U svijetu medija, izdavaštva i oglašavanja nužan je povratak na temeljne vrijednosti koje uključuju kvalitetu u svim segmentima i povratak temeljnim vrijednostima informiranja i kreiranja sadržaja koje uključuje provjerenu informaciju i relevantan izvor.
Digitalne pretplate su još uvijek u fazi rasta na hrvatskom tržištu medija. Postoji jasan dokaz o njihovom potencijalu za kontinuirani rast i mogućnost zauzimanja većeg dijela u ukupnim prihodima u budućnosti.
Tim zadužen za razvoj i implementaciju strategija za poboljšanje dostupnosti, kvalitete i dosega regionalnih i tematskih medijskih portala u Hrvatskoj.
Tim zadužen za praćenje tržišta digitalnih pretplata i razvoj novih strategija, tehnologija i procesa u cilju pružanja najboljeg korisničkog iskustva te povećanja povrata ulaganja.
Tim zadužen za razvoj metodologije provjere činjenica, identifikaciju upitnih vijesti, stvaranje medijskih sadržaja za borbu protiv dezinformacija i osvještavanju javnosti.
Od više izviđača mjerenja posjećenosti web stranica do nestandardiziranih metrika uspješnosti svih formata digitalnog oglašavanja, izazova s podatkovne strane ima mnogo.
Dobivajte vijesti o digitalnoj industriji u svoj sandučić!
Cookies
Naša web stranica koristi kolačiće (cookies) kako bi pružila najbolje iskustvo pregledavanja. Korištenjem web stranice pristajete na njihovu uporabu, dok blokiranjem kolačića i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine mogućnosti neće biti dostupne.