Pridružite nam se

Kreirajmo zajedno budućnost digitalnog oglašavanja u Hrvatskoj!

ISTRAŽIVANJE HUDI-JA

U petak je u Zagrebu održan DigitalPub, konferencija u Hrvatskoj posvećena digitalnom marketingu, oglašavanju i medijima, u organizaciji Hrvatske udruge digitalnih izdavača. Događaj je okupio hrvatske i inozemne stručnjake digitalnog oglašavanja te otkrio koliko se u Hrvatskoj zapravo troši na digitalno oglašavanje.

DigitalPub

Uz predstavljanje studije o potrošnji na digitalno oglašavanje u Hrvatskoj, digitalni AdEx, 3. 6. na konferenciji DigitalPUB moći će se čuti i medijske “lekcije iz Kijeva” koje će prenijeti zamjenik glavnog urednika ukrajinskog Forbesa, Mykhailo Sapiton.

HUDI I PARTNERI

“Studija o potrošnji na digitalno oglašavanje, digitalni AdEx, značajna je prekretnica u razvoju tržišta digitalnog oglašavanja u Hrvatskoj”, kaže Ana Hanžeković Krznarić, predsjednica HUDI-ja i članica Upravnog odbora Hanza Medije.

KLIK, KLIK

Koliki je prosječan raspon CTR-a na banerima na portalima? A vidljivih impresija? Imamo prve brojke informativnog karaktera!

HUDI na Weekendu

U sklopu Weekend Media Festivala, koji se upravo održava u Rovinju, u petak, 24. rujna, održana je panel rasprava na kojoj je svoje planove predstavila Hrvatska udruga digitalnih izdavača, HUDI.

Panel rasprava

Najveći izdavači online portala u Hrvatskoj, Hanza Media, Index promocija, Nova TV, RTL Hrvatska, Styria i Telegram Media Grupa, ove su se godine ujedinili u Hrvatsku udrugu digitalnih izdavača (HUDI). No, hoće li moći riješiti dugogodišnje boljke digitalne medijsko-marketinške industrije, otkrit će na Weekend Media Festivalu u Rovinju.

Prvi susret radnih skupina

Održan je prvi susret radnih skupina HUDI-ja koje će raditi na standardizaciji oglasnih formata, mjerenja učinkovitosti kampanja, mjerenja posjećenosti portala i drugim izazovima s kojima se susreću online mediji u Hrvatskoj.

Regionalna publika

Stručne informacije o virtualnoj stvarnosti postaju sve traženije, a na našem tržištu osvanuo je novi medij koji se bavi svjetskim trendovima – virtualnastvarnost.net.

Europski Innovation Challenge

U Hrvatskoj su do sada od Google News Initiative financirana tri projekta, ukupne vrijednosti 850.000 eura.

Analitika

Novim alatom trebala bi biti riješena priča o usklađenosti GDPR-a i Google Analyticsa.

NOVA TV, RTL i HURA

UMTG (Udrugu mjerenja televizijske gledanosti) osnovali su HURA (Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje čije su članice vodeće marketinške agencije u zemlji), NOVA TV grupa te RTL Hrvatska. Glavni cilj udruge je po uzoru na zapadno-europska tržišta gdje takva tržišna udruženja postoje već desetljećima, osigurati i kontinuirano unaprjeđivati transparentan i nepristran sustav mjerenja TV gledanosti primjenom internacionalnog standarda za mjerenje TV gledanosti, s indiciranim istraživanjem TV gledanosti putem “peoplemetra”.

AKVIZICIJA

PPF Grupa (PPF) objavljuje da je njezina podružnica CME Media Enterprises B.V. (CME) potpisala ugovor o preuzimanju 100% vlasništva u RTL Hrvatska d.o.o. (RTL Hrvatska), hrvatskoj komercijalnoj televiziji. Imovina je procijenjena na 50 milijuna eura.

Prijenos podataka u SAD

Meta, tvrtka u čijem su vlasništvu društvene mreže Facebook i Instagram, u četvrtak je izdala upozorenje vezano uz prenošenje korisničkih podataka iz EU u SAD.

FINANCIRANJE

S ciljem što bolje pripreme javnog poziva za dodjelu bespovratnih sredstava iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti, Ministarstvo kulture i medija pripremilo je upitnik kako bi steklo uvid u količinu i pripremljenost projekata kulturnog i kreativnog sektora, a popuniti se može do 27. veljače.

NAGRADE

Od kategorija “Mediji, zabava i slobodno vrijeme” i “Medijska ideja” na natjecanju Effie i poslovnih kategorija na IdejiX do kategorije “Best Publisher Long-form Native” na natjecanju MIXX – brojne su prilike za isticanje i osvajanje glavnih nagrada komunikacijske industrije.

Traffic

Zabrinuti ste jer vam Facebook ne donosi promet koji ste očekivali? Može biti riječ o prirodnoj fluktuaciji, ali i o nečemu ozbiljnijem. Facebook je sastavio vodič koji bi mogao pomoći u utvrđivanju problema.

Karijere i posao

Nova platforma namijenjena je korisnicima koji u svom profesionalnom životu žele ostvariti više, navode iz Telegrama.

Akvizicija

Portal Kreni Zdravo postao je prošlog tjedna dio Nova TV grupe.

Nije "bug"

Izdavači, provjerite kako vam se prikazuju linkovi na Facebooku!

Zakonodavstvo

Hrvatski je sabor u petak većinom glasova, u prvom ovojesenskom glasovanju, donio Zakon o elektroničkim medijima (77 glasova za i 46 protiv) i Zakon o autorskim i srodnim pravima (76 glasova za, 46 protiv i jedan suzdržani glas).

Zakon o elektroničkim medijima

Online mediji i njihovi vlasnici ipak neće biti odgovorni za govor mržnje i gnjusne komentare koje ispod članaka ostavljaju posjetitelji, niti će morati birati između ukidanja komentara i riskiranja visokih novčanih kazni. No, morat će uvesti registraciju komentatora, a istodobno još uvijek nije jasno što je s komentarima na društvenim mrežama koji nisu obuhvaćeni Zakonom o elektroničkim medijima.

DSA i DMA

Došlo je vrijeme za ažuriranje starih direktiva koje već dugo nisu u skladu sa stanjem tržišta i potrebama građana. Zbog toga je Europska komisija predložila dva akta o kojima Europski parlament još raspravlja. Evo što se želi mijenjati i kako to može utjecati na građane, ali i tvrtke.

Članovi o pretplatama

2020. pamtit ćemo po mnogo toga, ali i po činjenici da je naplaćivanje online sadržaja u Hrvatskoj napokon ozbiljno krenulo. Kakva su iskustva nakon prvog razdoblja provođenja, Netokracija otkriva u razgovoru s 24sata, Telegramom te Večernjim i Jutarnjim listom.

Što je HUDI?

Vodeće strukovno udruženje za okupljanje online medija i svih ostalih industrija koje sudjeluju u digitalnom oglašavanju.

1.

Tijelo koje radi na konceptu jedinstvenog mjerenja za sve portale, odnosno tržišne monete. Doznajte tko čini ovu radnu skupinu!

2.

Od pronalaženja sredine između implementacije novih i sve agresivnijih formata i korisničkog iskustava uslijed implementacije tih formata do priručnika koji objašnjava kako koristiti pojedinu metriku, ova radna skupina nema lak zadatak.

3.

Tijelo zaduženo za uvođenje digitalnog AdExa na hrvatsko tržište.

4.

Tijelo koje prolazi kroz sve pravne odluke vezane uz poslovanje subjekata na internetskom tržištu. U suradnji s relevantnim državnim tijelima, donosi preporuke ponašanja.

1.

Od više izviđača mjerenja posjećenosti web stranica do nestandardiziranih metrika uspješnosti svih formata digitalnog oglašavanja, izazova s podatkovne strane ima mnogo.

2.

Nije tajna da su posljednje godine izazovne za izdavače s poslovne strane, a sve vodi do neodrživog poslovnog modela za većinu sudionika na tržištu.

3.

Strukovna koordinacija u digitalnom segmentu poslovanja do sada nije postojala, što je dovelo do zaostajanja u razvoju.

4.

Dok s jedne strane imamo trend spuštanja agencijskih provizija, s druge raste količina nestandardiziranih pitcheva za digitalne medijske budžete.

Tko su ljudi iza HUDI-ja?

Osnivač i direktor, Telegram Media Grupa

Direktor i član uprave, 24sata

Direktor pravnih i regularnih poslova, RTL Hrvatska

Direktorica novih medija, Nova TV

Direktor digitalnih operacija, Hanza Media

Operativni direktor, Index promocija

Članica Uprave, Hanza Media

Partnerica, Netokracija

Osnivači HUDI-ja

Sadržaj za članove

Postanite član vodećeg strukovnog udruženja za digitalno izdavaštvo i oglašavanje!

→ Prvi doznajte najvažnije informacije o razvoju domaće i globalne digitalno-medijske industrije

→ Aktivno sudjelujte u razvoju industrije u Hrvatskoj kroz radne skupine i razmjeni iskustava u razvoju poslovanja

→ Podignite svoju vidljivost u industriji

Newsletter

Dobivajte vijesti o digitalnoj industriji u svoj sandučić!