Pridružite nam se

Kreirajmo zajedno budućnost digitalnog medijskog prostora u Hrvatskoj!

Novosti

BIG TECH

Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) napravila je važan iskorak prema pravednijem digitalnom tržištu osnivanjem Radne skupine za BigTech. Ova inicijativa dolazi kao odgovor na sve izraženiju dominaciju globalnih tehnoloških platformi i potrebu za zaštitom interesa domaćih medija, oglašivača i šire javnosti.

2. konferencija

U vremenu u kojem digitalna komunikacija oblikuje našu svakodnevicu, a društvene mreže postaju ključni prostor javnog diskursa, sve je veća potreba za dubljim razumijevanjem onih koji na tim platformama imaju najveći doseg – influencera.

DIGITALNA PRETPLATA

Objavili smo najnovije podatke o tržištu digitalnih pretplata, koji potvrđuju nastavak snažnog rasta ovog segmenta medijske industrije. Prema najnovijem polugodišnjem izvještaju, u prvom kvartalu 2025. godine broj korisnika digitalnih pretplata u Hrvatskoj dosegao je čak 53.000, što predstavlja značajan porast u odnosu na prethodna razdoblja.

HUDI pravilnici

U cilju promicanja profesionalizma i etike u digitalnom novinarstvu, Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) donosi Smjernice o prenošenju medijskog sadržaja.

Što je HUDI?

Vodeće strukovno udruženje za okupljanje online medija i ostalih industrija koje sudjeluju u digitalnom izdavaštvu i oglašavanju.

1.

Tim koji radi na konceptu​
jedinstvenog mjerenja za sve portale,​
odnosno tržišne monete.

2.

Tim zadužen za analizu i unaprjeđenje digitalnog AdExa na hrvatskom tržištu.

3.

Tim koji prolazi kroz sve pravne​
odluke vezane uz poslovanje subjekata na internetskom tržištu.

4.

Tim zadužen za razvoj i implementaciju strategija za poboljšanje dostupnosti, kvalitete i dosega regionalnih i tematskih medijskih portala u Hrvatskoj.​

5.

Tim zadužen za praćenje tržišta digitalnih pretplata i razvoj novih strategija, tehnologija i procesa u cilju pružanja najboljeg korisničkog iskustva te povećanja povrata ulaganja.

6.

Tim zadužen za istraživanje novih tehnologija oglašavanja te potencijalnih načina unapređenja postojećih rješenja.​

7.

Tim zadužen za razvoj metodologije provjere činjenica, identifikaciju upitnih vijesti, stvaranje medijskih sadržaja za borbu protiv dezinformacija i osvještavanju javnosti.

8.

Tim zadužen za analizu i zagovaranje pravednije regulacije globalnih tehnoloških platformi, zaštitu interesa domaćih medija i oglašivača te jačanje transparentnosti i održivosti digitalnog tržišta u Hrvatskoj.

1.

Od više izviđača mjerenja posjećenosti web stranica do nestandardiziranih metrika uspješnosti svih formata digitalnog oglašavanja, izazova s podatkovne strane ima mnogo.

2.

Nije tajna da su posljednje godine izazovne za izdavače s poslovne strane, a sve vodi do neodrživog poslovnog modela za većinu sudionika na tržištu.

3.

Strukovna koordinacija u digitalnom segmentu poslovanja do sada nije postojala, što je dovelo do zaostajanja u razvoju.

4.

Dok s jedne strane imamo trend spuštanja agencijskih provizija, s druge raste količina nestandardiziranih pitcheva za digitalne medijske budžete.

Tko su ljudi iza HUDI-ja?

Osnivač i direktor, Telegram Media Grupa

Direktor i član uprave, 24sata

Direktor pravnih i regularnih poslova, RTL Hrvatska

Direktorica digitalnog odjela, Nova TV

Član Upravnog Odbora, Hanza Media

Direktor monetizacije, Index promocija

Direktorica digitalnog odjela NovaTV

Osnivači HUDI-ja

Newsletter

Dobivajte vijesti o digitalnoj industriji u svoj sandučić!