Pridružite nam se

Kreirajmo zajedno budućnost digitalnog medijskog prostora u Hrvatskoj!

Novosti

Google News Initiative

Google News Initiative (GNI) udružila je snage s Hrvatskom udrugom digitalnih izdavača (HUDI) kako bi osnažila novinare s alatima i znanjem potrebnim za praćenje izbora u eri prepunoj dezinformacija. Ova inicijativa naglašava predanost obiju organizacija poticanju dobro informiranog biračkog tijela i okruženja za izvještavanje temeljeno na činjenicama i time su najavili početak suradnje s Hrvatskom udrugom digitalnih izdavača.

Media Freedom Act

Europska Unija spremna je bolje zaštititi novinare od političkog pritiska i nadzora prema Zakonu o slobodi medija bez presedana koji je odobrio Europski parlament.

FACTCHECKING

Ususret europskim izborima u zagrebačkom Predstavništvu Europske komisije u Republici Hrvatskoj, 4. i 5. ožujka je održan dvodnevni „Seminar za lokalne medije“, koji je okupio više od 40 predstavnika raznih medijskih redakcija (televizija, radio, print, web) iz cijele Hrvatske.

HUDI istraživanja

U svijetu medija, izdavaštva i oglašavanja nužan je povratak na temeljne vrijednosti koje uključuju kvalitetu u svim segmentima i povratak temeljnim vrijednostima informiranja i kreiranja sadržaja koje uključuje provjerenu informaciju i relevantan izvor.

Digitalne pretplate su još uvijek u fazi rasta na hrvatskom tržištu medija. Postoji jasan dokaz o njihovom potencijalu za kontinuirani rast i mogućnost zauzimanja većeg dijela u ukupnim prihodima u budućnosti.

Što je HUDI?

Vodeće strukovno udruženje za okupljanje online medija i ostalih industrija koje sudjeluju u digitalnom izdavaštvu i oglašavanju.

1.

Tim koji radi na konceptu​
jedinstvenog mjerenja za sve portale,​
odnosno tržišne monete.

2.

Tim zadužen za analizu i unaprjeđenje digitalnog AdExa na hrvatskom tržištu.

3.

Tim koji prolazi kroz sve pravne​
odluke vezane uz poslovanje subjekata na internetskom tržištu.

4.

Tim zadužen za razvoj i implementaciju strategija za poboljšanje dostupnosti, kvalitete i dosega regionalnih i tematskih medijskih portala u Hrvatskoj.​

5.

Tim zadužen za praćenje tržišta digitalnih pretplata i razvoj novih strategija, tehnologija i procesa u cilju pružanja najboljeg korisničkog iskustva te povećanja povrata ulaganja.

6.

Tim zadužen za istraživanje novih tehnologija oglašavanja te potencijalnih načina unapređenja postojećih rješenja.​

7.

Tim zadužen za razvoj metodologije provjere činjenica, identifikaciju upitnih vijesti, stvaranje medijskih sadržaja za borbu protiv dezinformacija i osvještavanju javnosti.

1.

Od više izviđača mjerenja posjećenosti web stranica do nestandardiziranih metrika uspješnosti svih formata digitalnog oglašavanja, izazova s podatkovne strane ima mnogo.

2.

Nije tajna da su posljednje godine izazovne za izdavače s poslovne strane, a sve vodi do neodrživog poslovnog modela za većinu sudionika na tržištu.

3.

Strukovna koordinacija u digitalnom segmentu poslovanja do sada nije postojala, što je dovelo do zaostajanja u razvoju.

4.

Dok s jedne strane imamo trend spuštanja agencijskih provizija, s druge raste količina nestandardiziranih pitcheva za digitalne medijske budžete.

Tko su ljudi iza HUDI-ja?

Osnivač i direktor, Telegram Media Grupa

Direktor i član uprave, 24sata

Direktor pravnih i regularnih poslova, RTL Hrvatska

Direktorica novih medija, Nova TV

Član Upravnog Odbora, Hanza Media

Direktor razvoja sadržaja, Index promocija

Glavni direktor digitalnog poslovanja, CME Adria

Osnivači HUDI-ja

Newsletter

Dobivajte vijesti o digitalnoj industriji u svoj sandučić!