Loading...
Pridružite nam se

Kreirajmo zajedno budućnost digitalnog medijskog prostora u Hrvatskoj!

Uključite se

HUDI mjerenje posjećenosti web stranica

U svibnju su hrvatski portali dosegli 2,48 milijuna jedinstvenih čitatelja, odnosno 96% internetske populacije u dobi od 15 do 75 godina, koji su zajedno proveli više od 18 milijuna sati na portalima.

Novosti

Ruralfoto 2025

Prvi dan ljeta otvaraju se nominacije za izbor najboljih ruralnih fotografija RuralFoto 2025. Nominirajte svoje favorite, jer nagradni fond je 2.000 EUR.

MJERENJE POSJEĆENOSTI WEB STRANICA

Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI), u partnerstvu s agencijom Ipsos, pokrenula je prvi službeni sustav za mjerenje posjećenosti web stranica koji objedinjuje sve relevantne hrvatske medije. Riječ je o jedinstvenom projektu koji koristi naprednu DotMetrics metodologiju, a koji medijima svih veličina omogućuje objektivno, transparentno i precizno praćenje vlastitog digitalnog učinka – potpuno besplatno.

SoMo Borac

– Službeno su otvorene prijave za 13. izdanje SoMo Borac by Aleph, a svoje projekte možete prijaviti do 24. rujna! Prijavite svoje najbolje digitalne radove koji uključuju kampanje, medijske i advertising sadržaje i proizvode (poput aktivacija, webova, aplikacija…), te ih prepustite stručnom žiriju na ocjenjivanje. Biramo najbolje radove u čak 17 kategorija, a dodjela nagrada održat će se 24. listopada 2025.

HUDI pravilnici

U cilju promicanja profesionalizma i etike u digitalnom novinarstvu, Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) donosi Smjernice o prenošenju medijskog sadržaja.

Što je HUDI?

Vodeće strukovno udruženje za okupljanje online medija i ostalih industrija koje sudjeluju u digitalnom izdavaštvu i oglašavanju.

1.

Tim koji radi na konceptu​
jedinstvenog mjerenja za sve portale,​
odnosno tržišne monete.

2.

Tim zadužen za analizu i unaprjeđenje digitalnog AdExa na hrvatskom tržištu.

3.

Tim koji prolazi kroz sve pravne​
odluke vezane uz poslovanje subjekata na internetskom tržištu.

4.

Tim zadužen za razvoj i implementaciju strategija za poboljšanje dostupnosti, kvalitete i dosega regionalnih i tematskih medijskih portala u Hrvatskoj.​

5.

Tim zadužen za praćenje tržišta digitalnih pretplata i razvoj novih strategija, tehnologija i procesa u cilju pružanja najboljeg korisničkog iskustva te povećanja povrata ulaganja.

6.

Tim zadužen za istraživanje novih tehnologija oglašavanja te potencijalnih načina unapređenja postojećih rješenja.​

7.

Tim zadužen za razvoj metodologije provjere činjenica, identifikaciju upitnih vijesti, stvaranje medijskih sadržaja za borbu protiv dezinformacija i osvještavanju javnosti.

8.

Tim zadužen za analizu i zagovaranje pravednije regulacije globalnih tehnoloških platformi, zaštitu interesa domaćih medija i oglašivača te jačanje transparentnosti i održivosti digitalnog tržišta u Hrvatskoj.

Tko su ljudi iza HUDI-ja?

Osnivač i direktor, Telegram Media Grupa

Direktor i član uprave, 24sata

Direktor pravnih i regularnih poslova, RTL Hrvatska

Direktorica digitalnog odjela, Nova TV

Član Upravnog Odbora, Hanza Media

Direktor monetizacije, Index promocija

Osnivači HUDI-ja

Newsletter

Dobivajte vijesti o digitalnoj industriji u svoj sandučić!