Otvoren je poziv za bespovratna sredstva iz programa Kreativna Europa (promicanje slobode medija i sigurnosti novinara), a rok za prijave je 15. siječnja 2025.
Od 1. siječnja 2025. godine, Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) preuzima ulogu pružatelja mjerenja posjećenosti web stranica, dok će Ipsos biti zadužen za provođenje mjerenja.
Istraživanje među HUDI članovima usmjereno na trendove hrvatskih korisnika i pretplatnika kako bi se razumjeli socio-demografski podaci, ponašanja i preferencije pretplatnika, pružajući uvid u digitalno tržište u razvoju u Hrvatskoj.
U cilju promicanja profesionalizma i etike u digitalnom novinarstvu, Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) donosi Smjernice o prenošenju medijskog sadržaja.
Tržište digitalnih pretplata u Hrvatskoj i dalje napreduje, s jasnim pokazateljima o njegovom dugoročnom potencijalu. U usporedbi s prethodnim istraživanjem, zabilježen je značajan rast broja pretplatnika. Za više informacija o ovim trendovima, pogledajte najnovije istraživanje.
U svijetu medija, izdavaštva i oglašavanja nužan je povratak na temeljne vrijednosti koje uključuju kvalitetu u svim segmentima i povratak temeljnim vrijednostima informiranja i kreiranja sadržaja koje uključuje provjerenu informaciju i relevantan izvor.
Digitalne pretplate su još uvijek u fazi rasta na hrvatskom tržištu medija. Postoji jasan dokaz o njihovom potencijalu za kontinuirani rast i mogućnost zauzimanja većeg dijela u ukupnim prihodima u budućnosti.
Tim zadužen za razvoj i implementaciju strategija za poboljšanje dostupnosti, kvalitete i dosega regionalnih i tematskih medijskih portala u Hrvatskoj.
Tim zadužen za praćenje tržišta digitalnih pretplata i razvoj novih strategija, tehnologija i procesa u cilju pružanja najboljeg korisničkog iskustva te povećanja povrata ulaganja.
Tim zadužen za razvoj metodologije provjere činjenica, identifikaciju upitnih vijesti, stvaranje medijskih sadržaja za borbu protiv dezinformacija i osvještavanju javnosti.
Od više izviđača mjerenja posjećenosti web stranica do nestandardiziranih metrika uspješnosti svih formata digitalnog oglašavanja, izazova s podatkovne strane ima mnogo.
Dobivajte vijesti o digitalnoj industriji u svoj sandučić!
Cookies
Naša web stranica koristi kolačiće (cookies) kako bi pružila najbolje iskustvo pregledavanja. Korištenjem web stranice pristajete na njihovu uporabu, dok blokiranjem kolačića i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine mogućnosti neće biti dostupne.