Pridružite nam se

Kreirajmo zajedno budućnost digitalnog medijskog prostora u Hrvatskoj!

Pridružite se redovima vodećih u industriji na CTV Ad Days Europe 30. svibnja u Londonu i budite dio razgovora koji oblikuje budućnost oglašavanja u digitalnom dobu.

Novosti

GLOBAL FACT 11

Global Fact, jedna od najvećih medijskih konferencija, ove će se godine održati u Sarajevu. Sarajevo će od 26. do 28. lipnja 2024. biti domaćin Global Fact 11.

3. svibnja

Svake godine, 3. svibnja, obilježavamo Svjetski dan slobode medija, dan koji nas podsjeća na temeljne principe slobode tiska i izražavanja. Ovaj dan je prilika da se osvijetli važnost neovisnih medija u očuvanju i promicanju demokracije širom svijeta.

DANI MEDIJSKE PISMENOSTI

7. Dani medijske pismenosti održani su od 22. do 28. travnja 2024., s brojnim dodatnim aktivnostima i u tjednima prije i poslije toga. Ove godine u fokusu je razvoj kritičkog razmišljanja, obrazovanje o umjetnoj inteligenciji i medijska pismenost mladih u kontekstu superizborne godine.

HUDI materijali

U svijetu medija, izdavaštva i oglašavanja nužan je povratak na temeljne vrijednosti koje uključuju kvalitetu u svim segmentima i povratak temeljnim vrijednostima informiranja i kreiranja sadržaja koje uključuje provjerenu informaciju i relevantan izvor.

Digitalne pretplate su još uvijek u fazi rasta na hrvatskom tržištu medija. Postoji jasan dokaz o njihovom potencijalu za kontinuirani rast i mogućnost zauzimanja većeg dijela u ukupnim prihodima u budućnosti.

Što je HUDI?

Vodeće strukovno udruženje za okupljanje online medija i ostalih industrija koje sudjeluju u digitalnom izdavaštvu i oglašavanju.

1.

Tim koji radi na konceptu​
jedinstvenog mjerenja za sve portale,​
odnosno tržišne monete.

2.

Tim zadužen za analizu i unaprjeđenje digitalnog AdExa na hrvatskom tržištu.

3.

Tim koji prolazi kroz sve pravne​
odluke vezane uz poslovanje subjekata na internetskom tržištu.

4.

Tim zadužen za razvoj i implementaciju strategija za poboljšanje dostupnosti, kvalitete i dosega regionalnih i tematskih medijskih portala u Hrvatskoj.​

5.

Tim zadužen za praćenje tržišta digitalnih pretplata i razvoj novih strategija, tehnologija i procesa u cilju pružanja najboljeg korisničkog iskustva te povećanja povrata ulaganja.

6.

Tim zadužen za istraživanje novih tehnologija oglašavanja te potencijalnih načina unapređenja postojećih rješenja.​

7.

Tim zadužen za razvoj metodologije provjere činjenica, identifikaciju upitnih vijesti, stvaranje medijskih sadržaja za borbu protiv dezinformacija i osvještavanju javnosti.

1.

Od više izviđača mjerenja posjećenosti web stranica do nestandardiziranih metrika uspješnosti svih formata digitalnog oglašavanja, izazova s podatkovne strane ima mnogo.

2.

Nije tajna da su posljednje godine izazovne za izdavače s poslovne strane, a sve vodi do neodrživog poslovnog modela za većinu sudionika na tržištu.

3.

Strukovna koordinacija u digitalnom segmentu poslovanja do sada nije postojala, što je dovelo do zaostajanja u razvoju.

4.

Dok s jedne strane imamo trend spuštanja agencijskih provizija, s druge raste količina nestandardiziranih pitcheva za digitalne medijske budžete.

Tko su ljudi iza HUDI-ja?

Osnivač i direktor, Telegram Media Grupa

Direktor i član uprave, 24sata

Direktor pravnih i regularnih poslova, RTL Hrvatska

Direktorica novih medija, Nova TV

Član Upravnog Odbora, Hanza Media

Direktor razvoja sadržaja, Index promocija

Glavni direktor digitalnog poslovanja, CME Adria

Osnivači HUDI-ja

Newsletter

Dobivajte vijesti o digitalnoj industriji u svoj sandučić!